Garegaupa Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Hei, folkens! Eg har nyss oppgradert til Windows Vista Ultimate x64, og er veldig godt nøgd med dette så langt. Alt eg brukar av både utstyr, spel og programvare fungerer som det skal så langt - med eitt unntak... Før oppgraderinga spela eg litt Neverwinter Nights 2, og spesifikasjonane på PCen då var Athlon 64 X2 4200+ (lett overklokka), 2 GiB RAM og GeForce 7800GT skjermkort (temmeleg kraftig overklokka). Spelet var då rimeleg spelbart med middels høge grafikkinnstillingar, sjølv om ein alltids kunne ynskje litt betre flyt. Så oppgraderte eg til Vista x64 og eit nytt GeForce 8800GTS 320 MiB skjermkort, i den tru at dette skulle kunne hjelpe på ytelsen. Eg var fullt klår over at NWN2 ikkje støttar Vista, men etter å ha lese at andre hadde gode erfaringar med å køyre det i Vista (både x86- og x64-versjon) så rekna eg med at dette skulle gå greitt. Og det gjorde det forsåvidt og: Spelet startar opp heilt fint, og alt fungerar som det skal - heilt til ein begynner å spele... Med den gamle PC-konfigurasjonen så klara eg faktisk såvidt å spele med alle grafikkinnstillingar på fullt. Vel, "spele" vert vel å overdrive, det var hakk-i-hakk, men det gjekk. No, etter oppgradering, vart spelet fullstendig uspelbart med alt på topp - det vart ljosbiletshow med sikkert ikkje meir enn 10 FPM (Frames Per Minute)... Sjølv etter å ha sett grafikkinnstillingane ned til under det eg brukte på 7800GT-en og XP så er spelet ikkje spelbart. Ergo, her er det noko som ikkje er som det skal. Så langt eg kan forstå, så er det tre potensielle syndarar: 1) NWN2 i seg sjølv 2) Skjermkortdrivarane 3) Windows Vista Eg har vore i kontakt med Atari kundesupport, men dei har ingenting å bidra med. Dei sa berre at dei tvila på at det var skjermkortdrivarane, og at dei ikkje visste når (om så i det heile teke) det kom nokon eventuell patch for NWN2+Vista. Så, det eg håpar på no er at det kan vere nokon her som har prøvd å køyre NWN2 på Vista (enten x86 eller x64) og har noko dei kan bidra med her. På førhand takk!
ayufan Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 (endret) Hvilken skjermoppløsning kjører du? Jeg kjøpte et 8800GTS 320 kort når jeg oppgraderte til vista. Det kjørte faktisk WoW dårligere enn mitt gamle 7800 GTX med 256 ram (skiftet mellom skjermkorta og så forskjellen) i 1920x1200. Senket jeg oppløsningen var 8800gts kortet langt bedre. Det var også bedre på Titan Quest, men kom til kort under Wow. Jeg testet ikke NWN2 med det kortet. Resultatet var at jeg sente inn 8800gts kortet og skaffa et 8800gtx kort. Kan legge til at jeg kjører NWN2 nå med alle gfx instillinger på fullt, 2x aa i 1920x1200 under vista x64, og ligger på ca 30 fps. Endret 10. april 2007 av ayufan
Garegaupa Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 (endret) Eg køyrer 1280x1024 på ein 19" LCD-skjerm. Brukte same oppløysinga både på 7800GT og no på 8800GTS. Køyrer du på dei PC-spesifikasjonane som står i profilen din (med unntak av skjermkortet)? I så fall skulle me vel ha samanliknbare oppsett, pluss-minus litt. Det var interessant at du hadde nokon av dei same erfaringne her. Men har du noko slags forklåring på kvifor det er slik? 8800 burde då slå ut 7800 så det svir på same oppløysing, sjølv om det "berre" er GTS 320 MiB... Endret 10. april 2007 av Garegaupa
ayufan Skrevet 11. april 2007 Skrevet 11. april 2007 Har glemt å oppdatere profilen min på et par år. Kjører en E6600 med 4gb minne nå. Er usikker på hvorfor 8800GTS kortet fungerte dårligere enn 7800 kortet mitt i 1920x1200. Det virket som den slet med å swappe inn textures og annen data. Sto jeg stille et sted gikk det greit, snudde jeg sakte på meg sank fps moderat. Snudde jeg meg raskt stoppa det opp og "hakket". Normalt sett skulle dette skjedd en gang for å laste inn evt data, men det "hakket" hele tiden om jeg bare snudde meg i en sirkel. (fps sank da fra ca 60 til 10) Brukte jeg 7800 kortet fikk jeg lavere, men jevn fps. For meg virker det som 8800gts 320 kortene har noe problemer med behandlingen av mengden minne på kortet. Det skal jo være mer minne på 8800gts 320 enn kort med 256 mb minne, men ser ut som det enten ikke blir utnyttet, eller at det må ha mer minne for tilsvarende oppgaver. Jeg vurderte å gå opp til et gts kort med 640, men bestemte meg for et 8800gtx kort for å være på den sikre siden. 8800gtx kortet har vært rimelig problemfritt så langt.
Garegaupa Skrevet 11. april 2007 Forfatter Skrevet 11. april 2007 Hm. Snodige greier, det der... Kva merke var det på det 8800GTS 320 MiB-kortet du hadde? Eg har eit XFX-kort i min PC. Det kunne kanskje tenkjast at det var nokon kort som hadde ein produksjonsfeil eller noko slikt?
ayufan Skrevet 13. april 2007 Skrevet 13. april 2007 Hadde et XFX 8800GTX 320 (ikke den overklokka versjonen)
Garegaupa Skrevet 15. april 2007 Forfatter Skrevet 15. april 2007 Då ser det ut som det er akkurat det same kortet som eg har no. Det var litt vel påfallande, synest eg... Eg får kanskje sende avstad ein liten E-post til XFX.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå