Gå til innhold

Kjøpe BenQ-Siemens S88?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe noe fra BenQ-Siemens, da BenQ har slått Siemens konkurs. Skulle det være nødvendig med service/bytte deler på den etc. er det store problemer med å få gjort det. Det blir ikke laget noe særlig til disse lengre.

Lenke til kommentar
Er bare en tusenlapp så jeg tar sjansen. Har enda en gammal CX65 som fungerer fint jeg. Er ikke ute etter det nyeste for å si det sånn! Hehe :D

8324910[/snapback]

 

Vurderte det samme selv etter å ha vært veldig fornøyd med Siemens i "alle" år. Men når jeg så at Benq hadde byttet ut Siemens geniale menyer så jeg ikke poenget, siden telefonen likevel ble slaktet. Jeg gikk derfor for den lett aldrende SE K750i, etter litt tilvenning på menyen, må jeg si at jeg ikke på noen måte savner Siemens. Du får den for 1500,- anbefales.

Lenke til kommentar
Joda. Knallpris det også. ...Men jeg tok sjansen jeg. :) Er ikke så mye og tape. Menyene ser helt greie ut syns jeg. Blir sikkert litt fart i dem også etter en FW oppgradering.

8369478[/snapback]

 

Som gammel Siemens mann ville jeg satt pris en kort anmeldelse av telefonen fra en annen Siemens bruker.

 

Hvordan er menyene i forhold til før?

 

Er den like treg som anmeldelsen sier?

 

Ditt generelle inntrykk.

 

Min kone er nemlig fast bestemt på at hun skal ha Siemens så lenge det er å oppdrive.

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte den med USB kabel, så har jeg ikke fått den enda. De må bestille inn kabelen, og ordren vil jeg ha samlet levering på.

 

...Men jeg har testet SXG75 og de menyene var faktisk helt fine. Veldig likt det gamle Siemens opplegget som jeg liker veldig godt. Software'n var full av bugs og den var utrolig treg. Ikke til og skrive meldinger og sånt, men og trykke gjennom meny og starte program og sånt. Håper selvfølgelig dette ikke gjelder en oppdatert EF81.

 

Kommer tilbake med en minianmeldelse om du ønsker det når jeg får telefonen!

Lenke til kommentar
Jeg ville vært skeptisk til å kjøpe noe fra BenQ-Siemens, da BenQ har slått Siemens konkurs. Skulle det være nødvendig med service/bytte deler på den etc. er det store problemer med å få gjort det. Det blir ikke laget noe særlig til disse lengre.

8324883[/snapback]

 

Firmaet Siemens lever i beste velgående.

Det var mobilprodusenten BenQ som i 2005 kjøpte Siemens mobildivisjon. Høsten 2006 besluttet BenQ å legge ned sin virksomhet i Europa pga store tap, og dermed forsvinner altså mobiltelefonene med Siemens navnet, eller BenQ-Siemens som de siste modellene het.

 

Kjøpte nylig en BenQ-Siemens E61 til under 1000-lappen. Jeg er kjempefornøyd! :thumbup: Har tidligere hatt både AX72 og S75 med svært gode erfaringer.

 

Forøvrig produseres det fortsatt avanserte mobiler/pda under navnet "Fujitsu Siemens".

Endret av Bibben
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har fått sjekket den ut nå og er meget fornøyd. Til en tusenlapp er jo denne telefonen er perle. Menyene er jo raske og veldig lik "vanlige" Siemens menyer. Den kjører Firmware 48 så jeg blir nok og oppgradere den, men har ikke merket noen bugs enda, og alt går kjapt og greit!

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Det går fort unna nå som jeg tester ut ting, så det er jeg ikke sikker på. Jeg bruker som oftest mobilen lite, så vi får se etterhvert.

 

Fantastisk bra og se 3G-TV på denne. Ser på Rubenmann på www.wap.nrk.no. Veldig morsom videoblogg av Harald Eia. Kan se det i full skjerm i rimelig bra kvalitet. Rask og lite "buffring" må jeg si!

 

Ellers oser telefonen av kvalitet og den ser og føles veldig bra ut. Ikke klikket eller noe heller enda. Topp! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...