d'espresso Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) What: GameSpot's Live Gameplay Marathon - Super Paper Mario When: Friday, April 6 at 1 p.m. PDT Where: Right here on this page Who: GameSpot's Ricardo Torres and Rich Gallup Edit: Ok, jeg vet selvsagt at det foregår nå, men når begynte det? Funker ikke.. Bare et hvitt vindu -__- Endret 6. april 2007 av Haakon*
chelatoth Skrevet 6. april 2007 Forfatter Skrevet 6. april 2007 (endret) What: GameSpot's Live Gameplay Marathon - Super Paper Mario When: Friday, April 6 at 1 p.m. PDT Where: Right here on this page Who: GameSpot's Ricardo Torres and Rich Gallup Edit: Ok, jeg vet selvsagt at det foregår nå, men når begynte det? Hvordan får jeg det til å virke? Må jeg være member ellernoe? :S 8322191[/snapback] begynte kl.22.00. Du må ikke være medlem.(tror jeg) Til høyre skal det stå. "Watch it live" *Edit* bare rot ! Endret 6. april 2007 av chelatoth
d'espresso Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Funka nå Ser på det på fullskjerm.. Den faller ut og inn ganske ofte.. Edit: Å.. *sikle*.. Skal definitvt kjøpes! Blir vel chipping og import i mai.. Etterkonfirmasjon Endret 6. april 2007 av Haakon*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå