Gå til innhold

Problem emd sending av sms


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har fått ny mobile og skiftet abonnement fra Telenor til Tele2 Scratch. Etter at jeg skiftet er det flere av vennene mine som har NetCom Young Talk som ikke får til å sende sms til meg.. Noen som vet hvorfor? Hva kan jeg gjøre med det?

 

Takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Jeg har fått ny mobile og skiftet abonnement fra Telenor til Tele2 Scratch. Etter at jeg skiftet er det flere av vennene mine som har NetCom Young Talk som ikke får til å sende sms til meg..  Noen som vet hvorfor? Hva kan jeg gjøre med det?

 

Takk:)

8321894[/snapback]

 

står det at mld er sendt på deres tlf da?for da blir den jo sendt i netcom sitt nett men det er noe med ditt abonnement som gjør at du ikke får mottatt sms. jeg vil hvertfall anbefale deg og ta kontakt med telenor kundeservice, så de kan ta en titt på ditt kundeforhold og se om de finner noe.

da lønner det seg for deg og ha noen lkare eksempler. klokkeslett ca,dato og tlf nr det ble sendt fra, for da får de sjekket om mld fortsatt ligger i kø i nettet :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg har fått ny mobile og skiftet abonnement fra Telenor til Tele2 Scratch. Etter at jeg skiftet er det flere av vennene mine som har NetCom Young Talk som ikke får til å sende sms til meg..  Noen som vet hvorfor? Hva kan jeg gjøre med det?

 

Takk:)

8321894[/snapback]

 

Kanskje NetCom ruter feil? Ring til Tele2, du, så får de undersøkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...