BATT3RY Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 (endret) Heisann, Noen som vet hva disse forskjellige addons-ene på dette bilde heter? Finner de sikkert på Curse-gaming ja, men trenger fortsatt navnet på de forskjellige. UBER ADDONS - 70 Paladin Eu-Kul Tiras Endret 6. april 2007 av BATT3RY
tiboine Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 fint bilde du linka til ... curse-gaming.com f.eks
wise™ Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Det der ser ut som Photek UI med litt ekstra stuff. Er bare å gå hit å titte rundt. :>
Instict Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Ser ut som Photek UI ja. Ekstra tror jeg er. GRID (healing addon) SW_STATS KTM_Treathmeter Resten tror jeg er "out of the box" fra Photek UI'en.
Mephistopheles Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Av redsle for å fylla addonmappa med nok ein buffwarner som ikkje virkar, spør eg her: Er det nokon som har ein link til ein buffwarner addon, som syner når eg får nightfall (Shadow focus) og andre buffs? Onscreen meiner eg, som i den eine Drakedog videoen... Samt og ein addon som tek vekk casterbaren, så han kan bytast ut....
Mephistopheles Skrevet 7. april 2007 Skrevet 7. april 2007 Necrosis + OCB 8325581[/snapback] Takker såååå mykje for Necrosis!! OCB var det verre med, den finn eg ikkje... Ikkje hjå C-G iallefall...
wise™ Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Kan bare anbefale eCastingBar. Super casting bar - Enkel å bruke og du kan velge lengde, høyde, posisjon og utseende. Har brukt eCB så lenge jeg kan huske, og jeg er ikke caster engang. :>
Mephistopheles Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 Har innstallert Necrosis og ECB, og sit igjen med den ryddigaste interfacen ever. Ganske snedig, teke i betraktning at eg er Warlock no, og har behov for meir hotkeys og dill enn nokon gong før.
Lycantrophe Skrevet 8. april 2007 Skrevet 8. april 2007 OCB var vel ace-alternativet til eCB, som også er veldig fin.
daudleikr Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Heisann, Noen som vet hva disse forskjellige addons-ene på dette bilde heter? Finner de sikkert på Curse-gaming ja, men trenger fortsatt navnet på de forskjellige. UBER ADDONS - 70 Paladin Eu-Kul Tiras 8320001[/snapback] De fleste av disse addonsene er ACE, og finnes på www.wowace.com Unit frames = Ag unitframes Kart addon = Squeenix Dispelling addon = clique + grid Main tank vinduet = ora2 (fungerer som ctra, så du trenger ikke ha begge) Lootvinduene = skinner Sirkelen med buffs = Henge Dmg meteret nederst til høyre = swstats Chat addon (farget etc) = prat Baren helt i bunnen = fubar (alternativ til titan panel) Buffbar = elks buff bar Ktm threat meter Actionbars = bartender 3 Backdrop = eepanels
Mephistopheles Skrevet 12. april 2007 Skrevet 12. april 2007 Sorry for OT, men postar her for å sleppe å dra i gang ein ny tråd, eller blåsa liv i ein gamal. Nyaste versjon av CT-mod tok ei snodig vending i dag. Midt i ein grindesession med multiple mobs rundt meg, forsvann actionbaren (den originale) og så lenge den var vekk, var heller ikkje hotkeys i funksjon. Skal ikkje whine meir pga påfølgande CR, men undrar om nokon har hatt liknande problem. Erstatta actionbaren med ein groupbar frå barmod delen av CT, og det synas meg at det skal fungere greit nå. Skal prøve meg på ein splitter ny UI i løpet av helga, kan halde dykk oppdaterte.
Mephistopheles Skrevet 14. april 2007 Skrevet 14. april 2007 (endret) Lasta ned Photek's UI i dag, og sette i gang å konfigurera interfacen så eg kunne trivast med han. Problemet: Prat 2.0 fatta eg lite av. Korleis flyttar eg Chat-vinduet ned i hjørnet der eg vil ha han? Eg får fram fleire vindauge for chat og kan filtrere kva som kjem kor, men eg kan ikkje flytta main window nokon stad. Littegranne assistanse å få? Edit: Joda, skal hovud til alt. Fant utav det... Men Flurry må vekk... Makan til skit! Edit 2: Minimapen må ha seg ein tur på skjermen... Korleis? Endret 14. april 2007 av Mephistopheles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå