Gå til innhold

Bærbar til konfirmasjonen. Les!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guds skyld gutt, du må da ha noen kriterier?

Hva kommer du til å bruke maskinen til? Spill, grafikk, film, musikk?

Skal den være under x antall kg..

Hva med batteri levetid?

Hvor mange " skjerm?

what the hell?

Skrevet

Hvor gammel er man når man konfirmerer seg igjen?? 14 ? 15 ? Regner med at de fleste 14-15 åringer lever i en drømmeverden :p

Lykke til med å finne en slik maskin som har 5timer+ batteri :tease: Tipper du kanskje klarer 2-3 om du kjøper et ekstra stort batteri ...

17" = storskjerm = drar mye strøm

Kraftig CPU sier seg vel selv

Spillespill på batteri (??) trodde ikke sånt var lov engang jeg :no:

Skrevet

Ville ventet litt med å ta noen avgjørelser. Bærbare med DX10 støtte er vel på trappene og kanskje SSD harddisker, de er også antagelig innen rekkevidde med tanke på budsjettet ditt. (Litt optimistisk da)

Spør igjen i Juni er rådet mitt. Ellers så kan du jo tenke litt på hvilken oppløsning og størrelse på skjermen du ønsker. Evt se på bærbare i butikker om det er noe du ønsker designmessig eller med tanke på funksjoner.

Skrevet

Ville heller gått for 1gb ram og kraftigere prosessor\skjermkort, så kan du heller evnt oppgradere til 2gb senere. Skal du spille crysis kan det og være kjekt og ha et DX10 skjermkort, noe som ikke er komt på markede enda.

Skrevet

Tror ingen vet nøyaktig, prøv google. MSI viste vel frem noe på Cebit

Kanskje noen andre vet?!

Se DENNE artikkelen.

Om dette blir tilgjengelig osv sier jeg ikke, men poenget mitt er at det er lite hensiktsmessig å lete etter maskin flere mnd før kjøp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...