666=TRIPPLE-SEX Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Prøver å finne ut åssen jeg kan lese koordinater på wow. Noen som kan hjelpe meg med hva slags program eller hva jeg enn må ha for å kunne lese det?
Nerf Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Foreslår Titan Panel. Du får koordinater, pluss en haug andre tilleggsopplysninger. Skjønner ihvertfall ikke hvordan jeg klarte meg uten.
DJ_Dark Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Foreslår Titan Panel. Du får koordinater, pluss en haug andre tilleggsopplysninger. Skjønner ihvertfall ikke hvordan jeg klarte meg uten. 8317018[/snapback] Haha! Enig. Bruker den 99% av tiden jeg spiller..
mad_arab Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Mapcoords. Da slipper du å få en haug med andre ting på kjøpet, siden jeg ikke kunne se at du spurte om det heller...
M@R7!N Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 Bruker bare en macro jeg som oppgir coordinatene på hvor jeg er. Før det så jeg bare på kartet og peilet meg inn (top left=0,0 etc)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå