Gå til innhold

Anbefalte innlegg

STORT Ipod Problem!

 

Jeg har hatt Ipod'en i bare en uke og har fått et stort problem. Og jeg håper dere kan hjelpe meg. Kan ikke leve uten musikk.

 

Etter jeg hadde oppdatert Ipod i Itunes og fjernet kabel(trygg fjerning av maskinvare) kom problemet. Ipod ville ikke slå seg på, og når jeg trykker på knappene kommer de ingen reaksjon! De eneste som skjer er at en ''Apple'' logo kommer opp og den står å blinker. Når den har blinket en stund går den av. Og batteriet er flatt.

Når jeg kobler Ipod til pc, kommer det ingen reaksjon, bare Ipod reagerer. Og der står de ''Please Wait, Very Low Battery''. Og når dette har stått sånn en stund kommer bare ''Apple'' logoen opp igjen. Logoen står og blinker med lyset av og på. Jeg har prøvd å lade Ipod opp, men etter ca 6t står det forsatt de samme!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
STORT Ipod Problem!

 

Jeg har hatt Ipod'en i bare en uke og har fått et stort problem. Og jeg håper dere kan hjelpe meg. Kan ikke leve uten musikk.

 

Etter jeg hadde oppdatert Ipod i Itunes og fjernet kabel(trygg fjerning av maskinvare) kom problemet. Ipod ville ikke slå seg på, og når jeg trykker på knappene kommer de ingen reaksjon! De eneste som skjer er at en ''Apple'' logo kommer opp og den står å blinker. Når den har blinket en stund går den av. Og batteriet er flatt.

Når jeg kobler Ipod til pc, kommer det ingen reaksjon, bare Ipod reagerer. Og der står de ''Please Wait, Very Low Battery''. Og når dette har stått sånn en stund kommer bare ''Apple'' logoen opp igjen. Logoen står og blinker med lyset av og på. Jeg har prøvd å lade Ipod opp, men etter ca 6t står det forsatt de samme!

8315426[/snapback]

 

 

Da er det bare å levere den inn :-) Den er 99,99% sikkert defekt. Jeg har hatt samme feil 2 ganger nå. Lag en sak på apple.com

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Samme problemet med meg. Men etter et par 100 reseter kom jeg meg til slutt inn på hovedmenyen igjen. Etter å ha ladet den et par ganger er batteriet fotsatt tomt, så jeg regner med batteriet er dødt.

 

Saken er bare den at iPoden ble kjøpt sent 2005. Hvor lenge varer garantien, 1 år? I så fall, da er det ingenting jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...