Gå til innhold

Spill på Playstation Store


aJens1

Anbefalte innlegg

Hei alle...

 

Lurte på om det er noen her som har lastet ned noen spill i Playstation Store (betalbare spill)??

 

Selv har jeg lastet ned Tekken. Så noen bilder av GripShift på nett idag og det så ut som et brukbart spill. Noen som har erfaringer med dette?

 

Kom gjerne med info om de andre spillene som ligger der også, greit og høre hva andre syns før man laster ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...

Lastet ned Flow og PixelJunk Racers.

 

PixelJunk Racers er helt konge.

 

Flow har jeg prøvd litt, men etter å ha slått det av og startet det igjen måtte jeg begynne fra starten av, så har ikke blitt så mye spilling på det. Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg begynner på begynnelsen igjen? kom et stykke. Det står jo før en starter å spille at det blir lagret automatisk, men ellers så er spillet veldig ja avslappende.

Lenke til kommentar

Jeg har lastet ned:

Super Stardust HD: Dette ble for vanskelig for meg.

Warhawk: Ett av mine all time favoritter, jeg spiller dette veldig ofte.

LocoRoco Cocoreccho: Faktisk litt artig. Men husk å skru av musikken! Den er forjævlig.

Toy Home: Huff.

flOw: Veldig avslappende. Verdt pengene.

Aqua Vita: Interaktivt virtuelt akvarium, kult det.

Tori Emaki: Veldig vakkert.

Mesmerize: Trace: Tåpelige greier.

Riff: Everyday Shooter: Like vanskelig som Super Stardust HD bare med stygg grafikk.

Pain: Veldig morsomt i begynnelsen. Ble raskt lei.

Lenke til kommentar

LocoRoco Cheroco er absolutt å anbefale, men om du synes musikken er grusom mister du ein del av opplevelsen, og bør i så fall styre unna. Synes no eg. :)

 

Riff: Everyday Shooter har grusom musikk, føles skikkelig random og irriterende. Kjøpte det, men slettet det snart nok.

 

Tekken: Dark Resurrection er så bra som man kan forvente at Tekken er, men fungerer ikkje så veldig bra single player, ettersom det overhodet ikkje har historier slik som PSP-versjonen. Er kun målløs fighting fra ende til annen. Gjekk litt lei då. Men bra, det er det!

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned Theme Hospital . Det var ikke så artig som jeg huska at det var sist jeg spilte det for 10 år siden... :!:

 

Haha, dreit meg ut på det samme :p

Men dama synes det var kjempegøy da, så det kommer vel til nytte :)

 

samme her.. spillet er KONGE, men ikke på playstation :p må ha mus på det spillet :)

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned Theme Hospital . Det var ikke så artig som jeg huska at det var sist jeg spilte det for 10 år siden... :!:

 

Haha, dreit meg ut på det samme :p

Men dama synes det var kjempegøy da, så det kommer vel til nytte :)

 

samme her.. spillet er KONGE, men ikke på playstation :p må ha mus på det spillet :)

Og musikk som på pc-versjon ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...