Gå til innhold

fikk en xbox?


holenjr

Anbefalte innlegg

fikk en xbox av en slektning her om dagen og jeg lurer på om det er verdt noen kroner.. det er en gjennomsiktig xbox med 16 spill og 3 kontrollere.. hvor mye kan man få igjen for no sånn.. hardisken er på 55000.. hvor stor er den da? skjønner ikke så mye av det der..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fikk en xbox av en slektning her om dagen og jeg lurer på om det er verdt noen kroner.. det er en gjennomsiktig xbox med 16 spill og 3 kontrollere.. hvor mye kan man få igjen for no sånn.. hardisken er på 55000.. hvor stor er den da? skjønner ikke så mye av det der..

8312710[/snapback]

 

Vet ikke helt:P Men kansje 1500 kr! Legg den ut på finn.no:)

Lenke til kommentar

Var på EB games på byporten her om dagen for å kjøpe MoH: Vanguard til Wii. En kar der solgte hele Xbox samlingen på 30 spill eller noe. Så ikke hva han fikk for det, men folkene der snakket om ca 1500,-! Ergo 50,- pr spill. Ved mindre de selger spillene for 75-100 kroner er det faen meg rent lureri. Haha for en latterlig butikk :cry:

Lenke til kommentar
Jeg solgte noen spill på EB engang, 360 spill altså, også så jeg på kviteringen etterpå: "Kameo - 45,-" fy faen da ble jeg sur!

8334535[/snapback]

Men igjen så selger de jo Kameo for 99 kr og oppover, så da forstår jeg godt at de kjøper til den lave prisen. Er trossalt vanskelig for dem å videreselge spillet.

Jeg fikk et ekstra Gears of War noen uker etter at det kom. Et familiemedlem var ikke klar over at jeg kjøpte det på releasedagen. Det fikk jeg 450-500 for. Husker ikke eksakt hvor mye. Så selger du relativt nye eventuelt populære spill, så får du en god slump for de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...