Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Showcase: 1992 Subaru Legacy 2.2 GX


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Isbanekjøring med IDCN på Sigdal 3.-4. Januar 2009

 

Resultat tidtaging:

  1. Impreza Rallybil (ISPIGG) : 01:27.44, 168 km/t
  2. Legacy Turbo (ISPIGG) : 01:29.44, 162 km/t
  3. Forester Turbo (ISPIGG) : 01:35.90, 143 km/t
  4. Impreza WRX (piggfri) : 01:47.92, 147 km/t
  5. Impreza STI 2008 (piggdekk): 01:49.14, 162 km/t
  6. Legacy Turbo (piggdekk) : 01:49.21, 160 km/t
  7. Impreza 1.8 (piggdekk) : 01:50.33, 136 km/t
  8. Legacy 2.2 (piggdekk) : 01:52.37, 139 km/t
  9. Impreza STI 2001 (piggdekk): 01:52.47, 159 km/t
  10. Impreza WRX Wagon(piggfri) : 01:54.70, 144 km/t
  11. Impreza WRX Wagon(piggfri) : 01:55.88, 155 km/t
  12. Impreza WRX (piggdekk) : 01:59.60, 141 km/t
  13. Impreza 2.0 (piggfri) : 02:00.39, 133 km/t
  14. Impreza WRX Wagon(piggfri) : 02:00.51, 140 km/t
  15. ????? (piggfri) : 02:04.89, 151 km/t

post-71079-1231689643_thumb.jpg

post-71079-1231689691_thumb.jpg

post-71079-1231689727_thumb.jpg

post-71079-1231689862_thumb.jpg

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ser for meg at neste bil blir en 1994-2000 Impreza GT eller en bra Legacy Turbo...

Legacy Turbo kom vel bare i 1.gen i norge. Mest stasjonvogner.

Så beste er vel egentlig bare å finne en Preza GT med mindre du bare skal ha banebil/lekebil.

 

Det vet jeg. Men det er fullt mulig å få tak i Legacy turbo sedan. Jeg foretrekker egentlig utseendet på legacy... mer anonymt. De ligger mye lavere i pris også i sedanutgave.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...