Gå til innhold

Half-Life: Multiplayer funker ikke i Garrys Mod 9


Anbefalte innlegg

Andre som har sliti med det? Både jeg og Lamakar sitter her og prøver å få garrys mod 9 til å funke, men funker bare i singleplayer, og ikke multiplayer.

 

Kan det være at Gmod9 har blitt "oppdatert" til å kræsje i multiplayer, sånn at man må kjøpe det nye Gmod10 for å kunne spille multiplayer? Er Garry Newman-duden virkelig så sleip? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jo bare konge med slikt. Hvis du vil spille online så kjøper du.

8310765[/snapback]

Så jeg må også kjøpe det for å spille lan?

 

Så den dagen XP er gammelt nok kommer det en update som innstallerer seg uten at du merker det, og funker slik at om man prøver å gå på internett eller sitt lokale nettverk, kræsjer det. Skal man på internett eller nettverket sitt må man kjøpe Vista?

 

Og hvis det er ndvendig med enda et eksempel:

Den dagen Citroen C8 har kommet ut, er den forrige modellen, C7, ubruklig. Man kan kjøre innenfor sin egen tomt, men prøver man å kjøre utenfor, stopper motoren. Skal man få kjørt ute på veiene, må man kjøpe den nye C8. (har ikke peil på hva som er det siste på biler, så ikke kom med hva som er nytt og gammelt i dag) Er det omtrent sånn? :ermm:

 

Ok, det der sugde. Jævla sleipe Team Garry. :wallbash:

Lenke til kommentar
Det er nok ingen oppdatering. Garrys mod 9 ol ble bare oppdatert ved at du måtte laste ned ny. Det er derfor garry ga det ut gjennom steam, slik at han kunne oppdatere hele tiden. For min del betyr det meg midt i ræve at dere sliter. Få dere gmod 10 nÅ!

8355730[/snapback]

Jeg mente en oppdatering til Source.

Lenke til kommentar
Men herregud! Det er ikke noe hjelp til deg for GMOD 9! Da er det bedre å kjøpe 10eren! Og jeg reklamerer for det så mye jeg vil.

8373190[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Acolyt3 du er tøff kan jeg være like tøff som deg? Fyren spør etter hjelp til g-mod 9 og hvis du ikke kan gi han det så la være å poste.

 

Etter et kjapt googlesøk fant jeg dette,

 

Also to Ilikemetal gmod has alot of LUA scripting bugs and source crashes, You could try doing this:

 

Go to C: Program files/ Steam / Steamapps / Sourcemod and delete Gmod then when you run Gmod again from steam it will load a fresh copy for you!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...