Gå til innhold

Sunfury signets farming

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Firewing Post i Terokkar Forest...samler ganske lett en 80-90 stykker der på et par timer...og det er også en overhengende sjanse for å få en og annen Arcane Tome :)

Skrevet
Firewing Post i Terokkar Forest...samler ganske lett en 80-90 stykker der på et par timer...og det er også en overhengende sjanse for å få en og annen Arcane Tome :)

8304099[/snapback]

Det er ikke Sunfury signets. Og jeg er Honored.

Og da kan jeg ikke levere inn Firewing lengre, men takk uansett

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hva vil gå fortest av å grinde signets, eller å grinde penger for å kjøpe på AH? :p

Skrevet
Kan noen si en bra sport for og faa tak i sunfury signets ?

8304077[/snapback]

Alle de der manaforgene i netherstorm er glitrende for dette..

Litt insane damage på noen av belfene der men..

Skrevet

Jeg pleier å grinde i Netherstorm ved Manaforge Duro(?) eller i Shadowmoon ved Scryer-stedet, alt ettersom hvor jeg er. Noget lik droprate, mobs verdt omtrent like mye.

Skrevet

Fel Armaments leveres i Shattrath?

Har bare funnet folk som tar imot Mark of Sargera(hvis det er sånn det skrives) og Mark of Kil'jaeden.

Skrevet

hva kan du egentlig gjøre med signets...jeg ser rundt om i byene at jeg kan levere inn enten 1 eller 10 signets...men hva er de til?

Å får man honor points ved å drepe horde vis du er alliance osv? eller får du det bare i arenaer?

takker for svar:)

Skrevet
hva kan du egentlig gjøre med signets...jeg ser rundt om i byene at jeg kan levere inn enten 1 eller 10 signets...men hva er de til?

Å får man honor points ved å drepe horde vis du er alliance osv? eller får du det bare i arenaer?

takker for svar:)

8306435[/snapback]

Man får rep med Aldor / Scryers.

Skrevet

Da jeg grinda scryer rep tok det meg en helg med god spilling ved Manaforge (den nermest area 52) å bli exalted. Droppa ca 40 tomes og 250++ signets.

Skrevet

Path of conquest i shadowmoon valley.

Dropper cirka 2 tomes per 10 mobs, men det er alltid grupper av to eller flere der så litt risky, men masse penger, signets, neathercloth og grønt crap "<3 vendor"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...