AtomicMoog Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Så blacka plutselig 360'n min ut i kveld. Hadde spilt Double Agent i et par timer da maskinen begynte å bråke enda mer enn normalt, TV-bildet ble svart, og en rød halvsirkel (venstre del av ringen på en stående konsoll) begynte å blinke. Dro ut kontakten og satte den i igjen, starta opp spillet på nytt, men det samme skjedde igjen. Har så vidt lest om den etterhvert så berykta og frykta 'Ring of Death', men har aldri opplevd at min konsoll har trøblet / låst seg. Er det noen som har tips eller råd til ting jeg kan prøve, eller er det trolig bare å kontakt support for å få sendt inn maskina først som sist? Kunne nesten ikke skje på et dårligere tidspunkt, hadde planlagt masse spilling i påsken. Alle tips mottas med takk.
_crs_ Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Hvis det bare var 2 som lyste rødt, så betyr det rett og slett bare at den er overopphetet.
AtomicMoog Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Javel ja, da er det kanskje håp. Får la den stå og kjøle seg ned over natta. Litt merkelig likevel, har hatt mange mye lengre sessions tidligere, og konsollen står der den alltid har stått, godt med luft på alle kanter. Takk uansett, får håpe det ordner seg.
AtomicMoog Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Gjør det sikkert, men jeg kjøpte maskina brukt, og fikk ikke med instruksjonsbok. Finner sikkert mer info på nett hvis jeg leter, skal vente til i morgen, får se om det er liv i maskina da...
ShiverSt Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=484726
AtomicMoog Skrevet 4. april 2007 Forfatter Skrevet 4. april 2007 Ingen bedring i dag, nei. To røde, blinkende kvartsirkler få sekunder etter oppstart. Kan ikke være overoppheting i dag i alle fall. Noen som har opplevd tilsvarende? Er vel bare å belage seg på å sende den inn...
StaBBer Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Det var rart... Synd det skjedde rett før påske også. Må vel belage deg på ringe MS kundesupport kanskje ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå