specnaz91 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Slo på PCn idag, og den sietr at SCSI og RAID drivere ikke er installert, får blåskjerm med usbport.sys også. Hvordan få ordnet det? Endret 3. april 2007 av specnaz91
geir__hk Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Du får kanskje ordnet det hvis du blir litt flinkere med å opplyse om relevante ting. Og med relevante ting så mener jeg: * Operativsystem (xp?) * Maskinvare dvs. hovedkort + cpu + ram + strømforsyning + annen hardware du måtte ha. Helst link til hjemmeside for de aktuelle produktene. * Hvilke drivere du bruker eller forsøker å bruke. * Fortell hva som skjedde før feilen fant sted. Har den vært der hele tiden eller kom den etter du har fiklet med noe du egentlig ikke burde ha rørt? HVa har skjedd med maskinen. [Offtopic] Bare for å sammenlikne. Jeg spør noen om hvorfor jeg ikke kan kjøre bilen. Det blir omtrent det samme. Kan være motorhavari eller at det er noe spesielle ting ved bestemte biltyper som må være i orden/tilstede. Eller det kan være at jeg har knekt armen og dermed ikke klarer å bruke rattet. Ikke sant? Ingen kan svare ordentlig på det hvis, man ikke er synsk da. Endret 3. april 2007 av geir__hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå