Gå til innhold

er jmdata til og stole på?


Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noken her som har dårlige erfaringermed jmdata.as?

 

Dei tar aldri telefonen, og svarer heller ikkje på mail. Eg bestilte pc der, og Ram brikken paste ikkje med hk'et,så eg fekk blåskjerm, Men til slutt fekk eg tak i dei(etter ein måned med ringing. Så no får eg snart ein ny i posten, vist dei har sendt den då :S ! Så etter min vurdering er Jmdata ein totalt useriøs bedrift!

Mvh Henke- :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, de har jo fått karakteren 1 av samtlige på Webshopguiden.. Bare designet på  siden får meg til å fryse..brr...

 

JM DATA

8305686[/snapback]

 

 

Kjøpe selv en CRT skjerm fra de for et par år siden.

Strålende fornøyd med handelen. Kjapp levering og de kjørte den helt hjem til meg. Seriøse folk.

 

Nå har jeg ikke prøvd meg med returrett og slikt mot de, men for mitt tilfelle tenkte jeg ikke så mye på det. Prisene var såpass billige uansett at om skjermen bare hadde virket en kort stund så hadde det vært verdt det. 2 år etter - joda, skjermen virker fortsatt fint den (selv om jeg nå har byttet den ut til fordel for LCD).

 

- Eneste lille minuset var kanskje at sjåføren som leverte ikke tok kredittkort, kun kontanter. Han hadde heller ikke vekslepenger. Men jeg var klar over dette på forhånd så det var ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Har bare negative ting å si om JMdata, bare siden alene burde få deg til å skygge banen, fikk skjermen, kraftig forsinket. i tillegg var den så dårlig innpakket at den ble knust av posten, sendte den i retur skulle få en bytteskjerm ble jeg lovet. Greit nok, det er over ett år siden, jeg purret, ringte, sendte mail og herjet på i flere måneder... Til slutt ga jeg faen og konkluderte med at jeg hadde tapt pengene.

Endret av lock-aze
Lenke til kommentar

Hei, idag fekk eg tak i dei!

Dei hadde honen ikkje sendt den! Eg tok og skjellte dei ut på telfonen og sa at eg aldrig kom til og handla mer der! DRITT FIRMA! Men når eg skjelte dei ut sa dei at dei sku senda Ram brikken til meg idag, så ein time etter fekk eg sporingsnummeret i posten :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...