bjorns_1 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Noen som har en side der jeg kan se de forsjellige enchants jeg kan ha på ting... fks hvilke + healing jeg kan ha på 1 h weapon... osv
Daehli Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 No offence, men jeg tror ikke det var den listen han ville ha. Finnes det ingen som deler de forskjellige type enchantsene i klasser, f.eks en liste med alle +spi, alle +agi osv. Eller alle til en del, f.eks alle weapons enchants.
Walts Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) etter som jeg vet og har sett kan man kun sortere etter hva som skal enchantes.. noe man kan gjøre på wowhead.com Endret 3. april 2007 av djrabbit88
DisplayName123 Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 No offence, men jeg tror ikke det var den listen han ville ha. Finnes det ingen som deler de forskjellige type enchantsene i klasser, f.eks en liste med alle +spi, alle +agi osv. Eller alle til en del, f.eks alle weapons enchants. 8298575[/snapback] Kanskje lurt å faktisk sjekke ut linken før du skriver et slikt innlegg? "Create a filter" kanskje?
bjorns_1 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 http://www.wowhead.com/?spells=11.333 8298347[/snapback] Akuratt noe slikt jeg så etter. MAnge takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå