specnaz91 Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Varpå elektrofil 2007, og kjøpte Medieval 2: Total War for 59,-! Spillet er ikke gammelt, men uansett, trodde at jeg hadde gjort et røverkjøp osv, at spillet EGENTLIG koster mye mer i butikkene. Men så tar jeg meg en tur innom Free Record Shop, og der ser jeg BF2, CSS, DoD:S og maaange fler samt. Medieval 2: Total War for 99,-! Skjønner egentlig ikke om hvorfor dette spillet gikk så fort ned i pris, trodde prisen skulle holde seg jevnt på 3-400 i noen måneder, men neida.. noen som vet hvorfor?
Teodorull Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Da jeg stakk innom min lokale EB-Games igår kostet det 399 kr. Dette gjaldt også spaceworld-butikken like i nærheten. Dette ekstreme tilbudet må være noe lokalt der du bor.
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Da jeg stakk innom min lokale EB-Games igår kostet det 399 kr.Dette gjaldt også spaceworld-butikken like i nærheten. Dette ekstreme tilbudet må være noe lokalt der du bor. 8298285[/snapback] Hønefoss der jeg bor koster det da fortsatt 299-399 kr
specnaz91 Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Sjekk innom Free Record Shop, alle butikkene her i Oslo koster det 99,-
TSP Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Nesten så jeg skulle kjøpt det om det går for den prisen. Bare for å ha den vanlige utgaven og den "sjeldne"
Articfare Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 Nesten så jeg skulle kjøpt det om det går for den prisen. Bare for å ha den vanlige utgaven og den "sjeldne" 8303354[/snapback] Du kan slenge det ut i "Du vet du er nerd" tråden, .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå