Robbansvenske Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Vill bara påpeka en feil på denna laptop om ni nu funderar på att køpa en. De inbygda høytalarna slutar fungera pga dålig kontakt. Kontaktpunkten sitter till høger om powerknappen. Trycker man där fungerar høytalaren igen, men slipper man opp så sluttar den. Detta kan ske på ny laptop. Så husk på det om ni vurderar o køpa dv6000...kanske flere hp som har fått denne feil? Uansett så är detta ett tips så slipper ni har pc på reparation och allt det medføljer.
Mongofisk Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Vill bara påpeka en feil på denna laptop om ni nu funderar på att køpa en. De inbygda høytalarna slutar fungera pga dålig kontakt. Kontaktpunkten sitter till høger om powerknappen. Trycker man där fungerar høytalaren igen, men slipper man opp så sluttar den. Detta kan ske på ny laptop. Så husk på det om ni vurderar o køpa dv6000...kanske flere hp som har fått denne feil? Uansett så är detta ett tips så slipper ni har pc på reparation och allt det medføljer. 8295342[/snapback] Er vel ingen maskin som heter dv6000, siden dette er produksjonsserien til Hp, om du snur maskinen din så vil du kunne se det reelle modellnr på maskinen, og kan advare oss om riktig maskin
Don_Machete Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Vill bara påpeka en feil på denna laptop om ni nu funderar på att køpa en. De inbygda høytalarna slutar fungera pga dålig kontakt. Kontaktpunkten sitter till høger om powerknappen. Trycker man där fungerar høytalaren igen, men slipper man opp så sluttar den. Detta kan ske på ny laptop. Så husk på det om ni vurderar o køpa dv6000...kanske flere hp som har fått denne feil? Uansett så är detta ett tips så slipper ni har pc på reparation och allt det medføljer. 8295342[/snapback] Er vel ingen maskin som heter dv6000, siden dette er produksjonsserien til Hp, om du snur maskinen din så vil du kunne se det reelle modellnr på maskinen, og kan advare oss om riktig maskin 8295609[/snapback] jeg har dv9000 og jeg får ikke spilt noen spill online. Det var engang jeg kom inn på online,men da mista jeg lyden og fikk feilmelding om lydenheten. Har tatt den med til elkjøp,men der fant dem ingenting sa de og måtte betale 380kr får ingenting. Istad så var jeg innom elkjøpt og lefdal. Dem hadde ingen Hp maskiner lenger. lurer på om dem har tatt de inn pga feil produkt--- Hvis det er sånn skal jeg gjøre alt får å retunere den kjøpet jeg har gjort.
Robbansvenske Skrevet 3. april 2007 Forfatter Skrevet 3. april 2007 Vill bara påpeka en feil på denna laptop om ni nu funderar på att køpa en. De inbygda høytalarna slutar fungera pga dålig kontakt. Kontaktpunkten sitter till høger om powerknappen. Trycker man där fungerar høytalaren igen, men slipper man opp så sluttar den. Detta kan ske på ny laptop. Så husk på det om ni vurderar o køpa dv6000...kanske flere hp som har fått denne feil? Uansett så är detta ett tips så slipper ni har pc på reparation och allt det medføljer. 8295342[/snapback] Er vel ingen maskin som heter dv6000, siden dette er produksjonsserien til Hp, om du snur maskinen din så vil du kunne se det reelle modellnr på maskinen, og kan advare oss om riktig maskin 8295609[/snapback] Link till bilde o spec. trur just den modellen har utgått heldigvis. Men den finns, även på HPs sider där jag bl.a lastar ner drivere. Jo detta är igen spøk, men dv6000 står även nederst till høyre på skjermen Link nedan till bilde, andre linken till specefikationer. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/prodinf...product=1842155 http://www.spyjade.com/index.php?act=viewP...51eb140b7c15e82 Bestillt på komplett.no under en kampanje i Oktober. Vad som är värt att veta är att man må levere pcn till INFOCARE som ligger i bla Oslo. Och de har inte LånePC. Detta kan skapa problem. Då må jag kontakta komplett och eventuelt fixar de det om reperation tar mer än 7 dagar. Är intresserad av att veta om flere har hp och dv modeller som har feil..trenger en stabil pc som fungerar. Fick veta att en pc till kanske 30000 skulle fungera noe bedre, min kostade kun 10000 så..tja..
vonscratch Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 jeg har en hp dv6000 og har hatt akkurat dette problemet!! Innebygde høyttalere slutter og fungere, og ikke lenge etterpå sluttet power-knappen å fungere... Den må trykkes absurd hardt inn for å få kontakt.. En liten glede er jo at pipelyden på hurtigknappen forsvinner, men seriøst.. dette er dårlig altså! jeg er avhengig av å ha denne maskinen og kan ikke la infocare ha den i en måned.. om de ender opp gi meg en ny maskin så skal jeg heller vurdere det! er dette et utbredt problem eller?
Robbansvenske Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Helt otroligt. Kan man heve køpet? Driver eget foretag o det är ett rent H.....(styggt ord) att vara utan..
snillekim Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Butikken du kjøpte varen i (Komplett.no) har krav på å prøve å fikse problemene 3 ganger. Og etter det, har man full rett til å heve kjøpet. Du burde ta kontakt med komplett, og fortelle dem at om de ikke vil fikse problemet for godt, så må de finne på en annen løsning. Enten å heve kjøpet eller bytte til et annet merke/modell. Eller gi deg plaster på såret av en annen grad?
dan1el Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Ta direkte kontakt med HP.no (via kontaktskjemaet) og hør med dem, ikke forhandler.
TEE Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Ta direkte kontakt med HP.no (via kontaktskjemaet) og hør med dem, ikke forhandler. 8316150[/snapback] Man får ikke ny maskin eller penger tilbake ved første gangs feil, uansett om du kontakter butikken eller HP direkte.
Robbansvenske Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 Jag kan førstå att noen feil uppstår eller är naturligt pga känsliga deler. Men är orolig før att kanske power knappen blir neste, eller att feilen kommer igen. Ska høra med HP o se vad de sier..och komplett. Har mest lust o bytte ut hele pcn, vill ikke ha den mere.
Vikdal Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Når det står dv6000 så betyr dette at det er dv6000 serien. Dette står på ALLE maskinene. Om jeg ikke husker feil så er dette 15.4" maskinene til HP. Om du derimot snur maskina så står det både dv6000 og dv6xxx under der et sted. dv6xxx er da modellen du har
Robbansvenske Skrevet 5. april 2007 Forfatter Skrevet 5. april 2007 (endret) jeg har en hp dv6000 og har hatt akkurat dette problemet!! Innebygde høyttalere slutter og fungere, og ikke lenge etterpå sluttet power-knappen å fungere... Den må trykkes absurd hardt inn for å få kontakt.. En liten glede er jo at pipelyden på hurtigknappen forsvinner, men seriøst.. dette er dårlig altså! jeg er avhengig av å ha denne maskinen og kan ikke la infocare ha den i en måned.. om de ender opp gi meg en ny maskin så skal jeg heller vurdere det! er dette et utbredt problem eller? 8311579[/snapback] Vilken modell är det av dv6000 som du har? Den med nvidia 7200 och Amd Turion TL-52? Endret 5. april 2007 av Robbansvenske
B4stian Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 jeg har en hp dv6000 og har hatt akkurat dette problemet!! Innebygde høyttalere slutter og fungere, og ikke lenge etterpå sluttet power-knappen å fungere... Den må trykkes absurd hardt inn for å få kontakt.. En liten glede er jo at pipelyden på hurtigknappen forsvinner, men seriøst.. dette er dårlig altså! jeg er avhengig av å ha denne maskinen og kan ikke la infocare ha den i en måned.. om de ender opp gi meg en ny maskin så skal jeg heller vurdere det! er dette et utbredt problem eller? 8311579[/snapback] Vilken modell är det av dv6000 som du har? Den med nvidia 7200 och Amd Turion TL-52? 8316769[/snapback] Det kan være flere forskellige... se under datamaskinen din som sagt tidligere! Ellers står det på kvitteringen din. (HP kan også finne ut av dette via serienummeret som også står under maskinen og på esken.) Er den kjøpt som privatperson så har de krav på å få reparere den MINST 2 ganger, og først når 3. gang SAMME feil oppstår kan du kreve å heve kjøpet. Er det forskjellige feil fra gang til gang har du ikke noe krav om heving, hvis ikke servicetiden f.eks. er uakseptabel. Er den kjøpt i bedriftens navn så stiller man enda svakere.
vonscratch Skrevet 6. april 2007 Skrevet 6. april 2007 det er en dv6005ea. jeg tok kontakt med hp da, og de vil jo at jeg skal sende den til infocare... men behandlingstiden der er jo sikkert 30 dager, så jeg har ikke hatt anledning til å sende den inn enda.. jeg er avhengig av de funksjonene som er igjen=) modellen min er på 15,4 tommer men en kompis av meg som kjøpte 17-tommeren samtidig fikk samme problemet og før han fikk hevet kjøpet så hadde de prøvd og bytte powerdelene på hans og så er tydligvis ikke BARE 15,4 tommeren det gjelder...
vonscratch Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 Nå tror jeg jaggu vifta tok kvelden og...! Den ligger jo forsåvidt rett under powerknappen og rett vedsiden av høyttalerforbindelsen om jeg forstår rett... Noen som har noen tips overhodet?Jeg begyunner å bli desperat!
kroofant4 Skrevet 9. april 2007 Skrevet 9. april 2007 jeg har en hp dv6000 og har hatt akkurat dette problemet!! Innebygde høyttalere slutter og fungere, og ikke lenge etterpå sluttet power-knappen å fungere... Den må trykkes absurd hardt inn for å få kontakt.. En liten glede er jo at pipelyden på hurtigknappen forsvinner, men seriøst.. dette er dårlig altså! jeg er avhengig av å ha denne maskinen og kan ikke la infocare ha den i en måned.. om de ender opp gi meg en ny maskin så skal jeg heller vurdere det! er dette et utbredt problem eller? 8311579[/snapback] Vilken modell är det av dv6000 som du har? Den med nvidia 7200 och Amd Turion TL-52? 8316769[/snapback] Det kan være flere forskellige... se under datamaskinen din som sagt tidligere! Ellers står det på kvitteringen din. (HP kan også finne ut av dette via serienummeret som også står under maskinen og på esken.) Er den kjøpt som privatperson så har de krav på å få reparere den MINST 2 ganger, og først når 3. gang SAMME feil oppstår kan du kreve å heve kjøpet. Er det forskjellige feil fra gang til gang har du ikke noe krav om heving, hvis ikke servicetiden f.eks. er uakseptabel. Er den kjøpt i bedriftens navn så stiller man enda svakere. 8316844[/snapback] Gjelder dette om du har kjøpt fra vanlige butikker også?
Robbansvenske Skrevet 9. april 2007 Forfatter Skrevet 9. april 2007 (endret) ja som t.ex lefdal, det gäller. Endret 9. april 2007 av Robbansvenske
Robbansvenske Skrevet 10. april 2007 Forfatter Skrevet 10. april 2007 Hm efter kontakt med Komplett.no så sa de att de inte har lånepc. Så vem i H******(stygg ord) har ansvar før det med låne pc då? Dritt lei även om jag liker komplett.no. Aldrig aldrig mere att jag køper noen bärbar efter det hos dem av märket HP.
TEE Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 Hm efter kontakt med Komplett.no så sa de att de inte har lånepc. Så vem i H******(stygg ord) har ansvar før det med låne pc då? Dritt lei även om jag liker komplett.no.Aldrig aldrig mere att jag køper noen bärbar efter det hos dem av märket HP. 8349665[/snapback] Det er en PC brukt i næringsvirksomhet, så du har ikke krav på låne-PC.
kroofant4 Skrevet 10. april 2007 Skrevet 10. april 2007 ja som t.ex lefdal, det gäller. 8345987[/snapback] Så om jeg har lyst på en ny pce han jeg bare trykke inn på det stedet 3 ganger så får jeg pengene tilbake(3 reperasjoner altså)? Hvor lenge gjelder dette etter at du har kjøpt pcen egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå