Bolle_Bolle Skrevet 2. april 2007 Skrevet 2. april 2007 Hei.. er det mulig å ta med bots/cpu players i local games å i så fall hvordan? Bolle.
gholie Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Skal gå an om hosten starter ei bane i singleplayer. Resten trenger å logge på IPen hans. ( Connect to IP ) Husker ikkje om det er kommt CooP baner, lenge sia eg har hatt behov for boter i BF2 ^^
osmoen Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 Velg Coop fremfor Conquest som gamemode under "create local".
Hagr Skrevet 4. april 2007 Skrevet 4. april 2007 (endret) Hmm... ser ut som jeg ikke kan velge coop i Create Local... noen tips?? Endret 4. april 2007 av Hagr
Flekkis Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Hmm... ser ut som jeg ikke kan velge coop i Create Local... noen tips?? 8311253[/snapback] Har du lastet ned alle patchene??
Hagr Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 hmm. Ser ikke ut til at jeg får starta spillet etter innstallering av patchen. Det ser ut til at det skal starte men etter ca. 5 sec så exiter den til windows igjen, uten noen form for feilmeldig el. Hjelp! Har restarta pcen osv. etter innstallering seff...
Nerf Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 hmm. Ser ikke ut til at jeg får starta spillet etter innstallering av patchen. Det ser ut til at det skal starte men etter ca. 5 sec så exiter den til windows igjen, uten noen form for feilmeldig el. Hjelp! Har restarta pcen osv. etter innstallering seff... 8314052[/snapback] Snodig. Installerte både spillet og patchen for mindre enne en time siden, og fungerer som bare det. Du kan jo prøve reinstallering?
Hagr Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 jepp. det kan jeg... var det en annen her på tg sa også..
osmoen Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 Du kan gjøre et forsøk på å slette profiles fra Mine dokumenter/Battlefield 2, mulig standarkontoen har fått ødelagt video.con
Hagr Skrevet 5. april 2007 Skrevet 5. april 2007 ok. men jeg reinnstallerte, og nå funka det tusen takk for all hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå