Gå til innhold

Hvilken browser bruker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker Opera veldig godt. Av og til virker det som om Internet Explorer er bedre å bruke, de har så rene, ferske og pene skrifttyper som standard, så lettlest å surfe med Internet Explorer. Og de deilige klikkelydene når man klikker frem og tilbake. (Greit nok, klikkelyder kan man jo få i opera også, og man kan jo endre fonten også da, men dette er standard i Iexplore, ergo lettere å like den)

Men Opera har så mange små niftige funksjoner som Internet Explorer ikke har. Pluss at den har innebygget epost klient.

FireFox har jeg aldri likt noe særlig, så jeg vet igrunn lite på det området, om det er noe spesielt fremgang der.

Noen som vil si noe, evnt. komme med anbefalinger...

Endret av Databamse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i Internet Explorer 7. Må si jeg liker å lese i denne. Veldig behagelig å lese med denne browseren.

Hva er det folk liker med FireFox? Er det noe som er verdt å vurdere i forhold til Opera, Safari og Internet Explorer. Kanskje Netscape også.

Skrevet

Listing av hvilken browser du bruker trenger ikke bli skrevet i denne tråden, det har vi DENNE tråden til.

Når det gjelder hva trådstarter spør om har det allerede blitt listet en rekke tråder som dekker det tema, og HER i tipstråden for Operabrukere får du et par slike.

Med mangel på nytt tema å diskutere stenger jeg tråden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...