pumba50 Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 (endret) Jeg liker Opera veldig godt. Av og til virker det som om Internet Explorer er bedre å bruke, de har så rene, ferske og pene skrifttyper som standard, så lettlest å surfe med Internet Explorer. Og de deilige klikkelydene når man klikker frem og tilbake. (Greit nok, klikkelyder kan man jo få i opera også, og man kan jo endre fonten også da, men dette er standard i Iexplore, ergo lettere å like den) Men Opera har så mange små niftige funksjoner som Internet Explorer ikke har. Pluss at den har innebygget epost klient. FireFox har jeg aldri likt noe særlig, så jeg vet igrunn lite på det området, om det er noe spesielt fremgang der. Noen som vil si noe, evnt. komme med anbefalinger... Endret 1. april 2007 av Databamse
Barely dead Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 bruker firefox, opera liker jeg ikke av en eller annen grunn, sikkert fordi jeg er vant til firefox
Torbjørn T. Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Det er eit spørsmål om personleg preferanse. Sjølv liker eg Opera best, andre liker Fx best, og nokon få liker IE best. Eit par lenkjer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=740219 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7810119
............... Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 som Torbjørn T. sa, det finnnes en million andre tråder om akkurat det samme...................
pumba50 Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Akkurat nå sitter jeg i Internet Explorer 7. Må si jeg liker å lese i denne. Veldig behagelig å lese med denne browseren. Hva er det folk liker med FireFox? Er det noe som er verdt å vurdere i forhold til Opera, Safari og Internet Explorer. Kanskje Netscape også.
JohndoeMAKT Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Listing av hvilken browser du bruker trenger ikke bli skrevet i denne tråden, det har vi DENNE tråden til. Når det gjelder hva trådstarter spør om har det allerede blitt listet en rekke tråder som dekker det tema, og HER i tipstråden for Operabrukere får du et par slike. Med mangel på nytt tema å diskutere stenger jeg tråden.
Anbefalte innlegg