Gå til innhold

Problemer med TextBox og addline


Anbefalte innlegg

Hei, etter lenge å programert i Unix området skal jeg over til VS. Og jeg har litt problemer med å tilpasse meg.

 

Jeg har møtt en utfordring i et program som skal vise text i multiple line.

Saken skal ligen NullSoft's scriptable instaler hvis noen har sett de. Hvor da teksten kommer nedover i en textbox.

 

// jeg har definert txtMain som textBox 

   txtxMain.set_Text(String value); 

Det er problemet. Denne setter hele textboxens verdi i ett

Jeg kunne ha trengt en metode for å adde text til boksen

og jeg er ganske sikker på at det finne en smart metode, for å adde tekst til en tekstbox. Hvis noen har vært borti dette eller har en smart metode er jeg veldig villig til å høre

:love::love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
txtxMain.Text += "Tekst som skal legges til"?

8286301[/snapback]

Det er korrekt syntax for C# og VB, men desverre deler ikke J# samme syntax

de kaller metode fra textbox klassen.

 

 
txtxMain.Text += "Tekst som skal legges til"?

 

Dette ga meg kompilerings feil

 

Brukte tanken så lagde det sånn

String temp = txtMain.get_Text();
txtMain.set_Text(temp + message);

Endret av aC
Lenke til kommentar

J# er vel egentlig bare ment for å kunne konvertere gamle Java prosjekter på en "enkel" måte. Det er første gangen jeg har hørt om noen som har brukt J#, og mitt råd er å hoppe over på C# så fort som mulig! Det er ikke så mye forskjell mellom språkene.

 

J# kommer også til å forsvinne fra VS.Net i fremtiden:

 

"Retirement of J# language and Java Language Conversion Assistant from future versions of Visual Studio Since customers have told us that the existing J# feature set largely meets their needs and usage of J# is declining, Microsoft is retiring the Visual J# product and Java Language Conversion Assistant tool to better allocate resources for other customer requirements. The J# language and JLCA tool will not be available in future versions of Visual Studio. To preserve existing customer investments in J#, Microsoft will continue to support the J# and JLCA technology that shipped with Visual Studio 2005 through to 2015 as per its product life-cycle strategy. For more information, see Expanded Microsoft Support Lifecycle Policy for Business & Development Products."

fra: http://en.wikipedia.org/wiki/J_Sharp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...