Gå til innhold

Diskusjonstråd om bodybuilding


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som sagt før, Arnold er nok den eneste som er verdt å nevne av bodybuildere. Old school er nok best, de i dag ser bare sjukt ekle ut. Hvertfall de som har sånne merkelige mager.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ArnoldSchwarzenegger2.jpg

Nice.

8283018[/snapback]

Som f.eks Jay Cutler. Det er ikke fint i det hele tatt, men men. Ikke alle trener for å bli fin heller, noen lever av å "ødelegge" kroppen sin. :!:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
20iw7.jpg
Lenke til kommentar
That's hot!

 

Men han så litt dum ut, måten han bare holdt munnen åpen på. Ifølge moren min er de fleste bodybuildere hjernedøde.

8283458[/snapback]

Når noen generaliserer slik, så fremstår de som hjernedøde. Og personer som kommer med slikt tull uten noe grunnlag, så mener jeg dette beviser et tegn på meget stor uvitenhet og liten intelligens. En intelligent person uttaler seg ikke om ting de ikke overhode skjønner noe av. Det blir det samme som jeg skulle ha sagt at alle som jogger er hjernedøde.

 

Bare for å ta et par ting, så er aktive Bodybuildere/AF/CBB blant de som har aller høyest utdanning, hvis man ser på ulike idretter. Det er også gjort en IQ test på ulike grupper i samfunnet, og bodybuildere kom på 2.plass etter journalister.

 

@ Daffylaffy:

 

Skulle ønske du kunne ha laget en skikkelig tråd rundt bodybuilding, som diskuterer nettopp dette. Og ikke en tråd hvor du diskuterer om du liker det eller ikke. De som ikke liker det for holde seg langt unna. Ellers så det til å kommer dumme kommentarer, og lite opplyste folk sprer dritt. Det kommer helt sikkert til å ende opp med fult av Usjjj, Æsjjj kommentarer og annet piss.

Lenke til kommentar

Er ikke så mye man kan gjøre med trening for å unngå å bli kortvokst, men hvis du er redd for at du skal slutte å vokse fordi du trener for hardt tror jeg folk flest mener at man burde trene med kroppsvekt og ikke vekter. Eller så kan du bare unngå å trene veldig hardt med vekter. Sånne spørsmål passer best i treningstråden.

 

EDIT: Jeg har ikke hørt om noen konklusive resultater når det gjelder trening tidlig i tenårene, men man kan aldri være sikker heller.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Er ikke så mye man kan gjøre med trening for å unngå å bli kortvokst, men hvis du er redd for at du skal slutte å vokse fordi du trener for hardt tror jeg folk flest mener at man burde trene med kroppsvekt og ikke vekter. Eller så kan du bare unngå å trene veldig hardt med vekter. Sånne spørsmål passer best i treningstråden.

8287687[/snapback]

Det der er rett og slett rent bullshit og har blitt motbevist flere ganger og aldri blitt bevist, samt en myte for å skremme småbarn bort fra trening.

 

Nei, man slutter rett og slett ikke å vokse av litt tung trening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...