kjetilm Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 (endret) Jeg skal sette opp en lanserver i counter strike 1.6 LAN verson (ikke steam) jeg har Hlserver med amx x mod. men i user.ini (i amx mod) skal jeg sette opp hvordan den skal gjennkjenne meg som admin. når det ikke er over steam så kan jeg ikke skrive steam id. kan noen si hva jeg skal skrive i stede? kan PM meg også vis dere ønsker det i stede. kan forklare bedre hvi nødvendig. Takk Endret 31. mars 2007 av kjetilm
neadii Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Rapportert. Spørre om hjelp for å få warez til å fungere kan du gjøre et annet sted.
kjetilm Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 er det ulovelig å spørre om hva man skal skrive i stedet for STEAM ID?
kjetilm Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Skrevet 31. mars 2007 Har rapportert denne selv pga. av det er ulovelig ås spørre om slikt
Opacus Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Hæ? Har vel aldri vært ulovlig å sette opp offline/LAN server? On topic - Det står godt forklart øverst i users.ini hvilke flags du skal bruke for å enten legge inn users på IP eller nickname istedetfor Steam-ID.
neadii Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Opacus, han har ikke satt opp offline/LAN server. Han har lastet ned Counter-Strike 1.6 LAN-version, og det er ulovlig.
tom waits for alice Skrevet 31. mars 2007 Skrevet 31. mars 2007 Og dermed stenger vi denne på trådstarters oppfordring. Er dere i tvil om noe er lov etter forumets retningslinjer kan dere gjerne kontakte oss og spørre før dere poster. Geir
Anbefalte innlegg