brolle Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg kopierte over de ting jeg skulle ha over på D:-partisjonen på min bærbare Toshiba for å reinstallere xp på c: Etter å ha gjort det har sannsynligvis recovery-cden skrevet over alt men det som er rart er at c: nå er bare 55Gb mens den faktisk er 80Gb. Har sjekket under diskbehandling men der er det bare c: på 55Gb som vises. Hvor er resten av disken og kan det være at min gamle d: kan finnes. Her trengs det lit hjelp fra ekspertene. På forhånd takk !
DemoniZer Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 Jeg kopierte over de ting jeg skulle ha over på D:-partisjonen på min bærbare Toshiba for å reinstallere xp på c:Etter å ha gjort det har sannsynligvis recovery-cden skrevet over alt men det som er rart er at c: nå er bare 55Gb mens den faktisk er 80Gb. Har sjekket under diskbehandling men der er det bare c: på 55Gb som vises. Hvor er resten av disken og kan det være at min gamle d: kan finnes. Her trengs det lit hjelp fra ekspertene. På forhånd takk ! 8276171[/snapback] Har du partisjonert korrekt?
brolle Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Jeg har ikke partisjonert etter reinstalleringen..... Jeg kopierte over de ting jeg skulle ha over på D:-partisjonen på min bærbare Toshiba for å reinstallere xp på c:Etter å ha gjort det har sannsynligvis recovery-cden skrevet over alt men det som er rart er at c: nå er bare 55Gb mens den faktisk er 80Gb. Har sjekket under diskbehandling men der er det bare c: på 55Gb som vises. Hvor er resten av disken og kan det være at min gamle d: kan finnes. Her trengs det lit hjelp fra ekspertene. På forhånd takk ! 8276171[/snapback] Har du partisjonert korrekt? 8276181[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå