Gå til innhold

Problem med maksimering av vinduer (løst)


Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Noe pussig har skjedd med dataen min. Jeg får ikke til å maksimere vinduer fullstendig! Det etterlates en stipe ytters i kantene der jeg kan se litt av bakgrunnen min (se vedlegg).

Dette begynte etter at jeg leste en topic her på forumet der noen sa noe om at hvis du trykker shift + alt + print screen, og trykker ok når et vindu popper opp, så skjer det ett eller annet, bla, bla. Jeg prøvde, men maskinen nektet å skifte tilbake, noe som skulle skje hvis man trykket det samme om igjen. En restart fikset det verste problemet, nemlig stor skrift, o.l, men vinduene har, som sagt, blitt umulige å maksimere fullstendig etter dette. :ermm:

 

Noen som kan hjelpe til med hvordan jeg kan fikse det?

 

 

post-96923-1175270521_thumb.jpg

Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann.

 

Noe pussig har skjedd med dataen min. Jeg får ikke til å maksimere vinduer fullstendig! Det etterlates en stipe ytters i kantene der jeg kan se litt av bakgrunnen min (se vedlegg).

Dette begynte etter at jeg leste en topic her på forumet der noen sa noe om at hvis du trykker shift + alt + print screen, og trykker ok når et vindu popper opp, så skjer det ett eller annet, bla, bla. Jeg prøvde, men maskinen nektet å skifte tilbake, noe som skulle skje hvis man trykket det samme om igjen. En restart fikset det verste problemet, nemlig stor skrift, o.l, men vinduene har, som sagt, blitt umulige å maksimere fullstendig etter dette.  :ermm:

 

Noen som kan hjelpe til med hvordan jeg kan fikse det?

 

 

post-96923-1175270521_thumb.jpg

8275170[/snapback]

 

Prøv å fjerne themet du har. Kan være det som gjør at det blir krøll. En annen ting, ikke trykk ting, når du ikke vet hva som skjer ;)

Lenke til kommentar

Jeg visste hva som skulle skje. Eneste problemet er at maskinen nekter å skifte tilbake. :blush: (og: ja, jeg har lært :cry: )

 

 

Skiftet skin, og det virker som om det med maksimering er ok. Men nå er plutselig all skriften stor igjen.

 

 

Og jeg prøvde å skifte skin igjen. Nå er vi på vanlig XP-skin, og skriften er vanlig, men maksimeringen er feil. Dette er creepy.

 

 

Edit: neeeeei... nå virker det!!! :D Takk!!

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...