Snerk Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Har et merkelig grafikk problem i Stalker. Når der regner (som det gjør veldig ofte) så er det noen slags hvite streker som blinker/flickering over hele skjermen. Veldig irriterende, noen som vet hva dette er og hvordan man kan fikse det? T7600 2.33GHz CPU NVIDIA 7950 GTX 512 mb 2GB RAM Full specs i profil. Endret 30. mars 2007 av Sneerk
LOBOS Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) Jeg får det noen ganger. En "save" og restart av spillet funker som regel for meg. Edit: Siden du sier du har full specs på kan du prøve å sette alt ned til crap og se om det blir borte. For så skalere opp til det kommer tilbake. Da kan du selv finne ut hva som gjør det. Personlig har jeg ikke giddi ennå da en restart funker for meg. Endret 30. mars 2007 av LOBOS
Snerk Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 Det jeg mente med full specs var at alle specsa mine stod i profilen min. Uansett, har prøvd å sette alt ned til crap, men det funka ikke. Skal teste restart neste gang, men tviler på at det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå