Gå til innhold

Dette er frekt og useriøst


Anbefalte innlegg

Jeg håper dette innlegget postes på rett sted.

 

Jeg har ikke sett på maken. Under følger innlegg til meg fra Alastor. Jeg mener at denne personen misbruker sin makt og autoritet. Kan moderatorgruppen være bekjent av dette?

 

Alastor : <<DU mener at man ikke kan tolke. Den norske kirke mener noe annet. De heteroseksuelle mener noe annet. De homofile mener noe annet. Alle er de kristne. Og her snakker jeg om flertallet, ikke dine bibelsitater.

 

Den STORE majoriteten av de kristne har altså valgt menneskeverd framfor en setning i bibelen. Og du mener da at de ikke er kristne? TULL! Jeg mener isåfall at du ikke er kristen, fordi du ikke respekterer menneskeverdet (og dette har jeg like lite grunnlag for å si som du har å si det du gjør = IKKENOE, for jeg kjenner deg ikke).

 

Jeg begynner å bli lei av at du presenterer dine egne meninger som sannhet, og kverulerer på alt. Det har INGENTING å gjøre på et diskusjonsforum en debatt som ikke debatteres fram mot en løsning men er der kun for debattens skyld.

 

De 2 siste innleggene her fra deg er sitater hvor du rett og slett bare tar noe valgfritt i motargumentet og kommer med drøye påstander. Du har akkurat gjort deg fortjent til stengt tråd.>> Sitat slutt

Denne personen, Alastor har tydeligvis problemer med mennesker som tror på Bibelen. Først legger vedkommende frem sin egen mening om et emne, for så å avslutte innlegget med å stenge hele tråden. Frekkheten ligger også i påstanden om at jeg kverulerer. Alastor klarer overhodet ikke å fremstå som seriøs og objektiv i dette innlegget. Jeg bli ikke overrasket om Alastor etter dette svaret nå også får meg utestengt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...