Haunts Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 ok, høres kanskje litt dumt ut men, jeg kjøpte meg Crackdown forrige uke og lurer litt nå på når Halo 3 multiplayer beta'n er downloadable fra marketplace, eller om det allerede har vært (lite sansynlig tror jeg ) såå... noen som kanskje har en anelse om når man kan laste det ned/når det er?
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 har ikke kommet enda, ingen aner når heller
Jack_The_Bull Skrevet 30. mars 2007 Skrevet 30. mars 2007 (endret) </sitat/> The multiplayer public beta, which is described as a pre-release version of the multiplayer portion of Halo 3, is scheduled for release in spring 2007. Although not stated, it is implied that the game will be an Xbox Live Marketplace download, although no indication was given as to whether it would be made available for free. </sitat slutt/> http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=11716 Endret 30. mars 2007 av Jack_The_Bull
Haunts Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Skrevet 30. mars 2007 (endret) takker så meget for alle svar Endret 30. mars 2007 av Andum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå