espen_b Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hei Hva syns dere om designet? Jeg har lekt meg litt med html og css. Har lagt med 2 bilder av hvordan det ser ut. Håper det fungerer. Har valgt farger i forhold til klubbensfarger som er grønt, sort og hvit. Hilsen Espen
Arne Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Eg likte ikkje alle dei runde kantane. Så likte eg heller ikkje alt det kartet utan noka tekst i. Stå på!
Ståle Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Det så litt ut som en dårlig template fra 90-tallet. =/ sjekk ut denne siden: http://webcreme.com
pedsti Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 så burde du kanskje legge et 25% filter overlegg over headern, syntes den tokk litt mye oppmerksomhet.. Også burde du enten kjøre bare runde kanter eller bare rette hjørner.. (eller 50-50 )
Stian Jacobsen Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Dette må være en spøk?!? Er du seriøs, om du er det, så beklager.. Dette er ikke noe jeg vil kalle et "design"
espen_b Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Skrevet 29. mars 2007 (endret) sparks: klubben jeg er medlem av driver med orientering så det er en del av "hverdagen" Har bevist ikke lagt inn tekster ennå. KongPedersen: hvordan legger man inn filter? Takk så lenge. Endret 29. mars 2007 av espen_b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå