Gå til innhold

Bytter look i form av "Race"


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har sett en del pvp filmer hvor charactern bytter look i form av race. Fra f.eks troll til nelf, men det er samme charren, på samme faction som i utgangspunktet. Er dette lov, og hvordan gjør du det ? :)

 

PS, litt dårlig forklart og overskriften er vel kanskje litt upassende, men fant ikke på noe bedre i farten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har sett en del pvp filmer hvor charactern bytter look i form av race. Fra f.eks troll til nelf, men det er samme charren, på samme faction som i utgangspunktet.  Er dette lov, og hvordan gjør du det ? :)

 

PS, litt dårlig forklart og overskriften er vel kanskje litt upassende, men fant ikke på noe bedre i farten.

8269079[/snapback]

 

Det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Hei

 

Har sett en del pvp filmer hvor charactern bytter look i form av race. Fra f.eks troll til nelf, men det er samme charren, på samme faction som i utgangspunktet.  Er dette lov, og hvordan gjør du det ? :)

 

PS, litt dårlig forklart og overskriften er vel kanskje litt upassende, men fant ikke på noe bedre i farten.

8269079[/snapback]

 

Ikke lov, enkelt å greit :)

Lenke til kommentar

Dere tar nok feil begge to. Det er fult mulig at spilleren i filmen brukte det der blå trinketet som jeg ikke husker navnet på. Det gjør at Gnome blir Tauren, Human blir Orc, Nelf blir Troll, Dwarf blir Undead og Draeni blir Blood Elf, og omvendt. (Eller noe sånt, det er i hvert fall en fast rase hver rase blir gjort om til).

 

Edit: For sen :wee:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Du kan få en debuff med noe engineering greier som varer i en time.

Det bytter liksom ut dine kroppsdeler med en annen spiller som prøvde..

8271035[/snapback]

Jupp. Kan love deg at jeg ble skremt da en dwarf priest hoppet mot meg med arcane power og angrep meg. Det var en undead mage :o

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...