Gå til innhold

Spill som ikke virker på vista?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sorry hvis dette er postet før eller det finnes en liste for det ett sted men:

Hei, har akkurat fått ny pc med windows vista home premium, men har hatt problemer med å starte noen spill. Dette er plagsomt, siden jeg blir veldig i tvil om jeg skal kjøpe ett spill eller ikke når jeg er i butikker.

Så jeg lurte på hvilke spill du har hatt problemer med å spille/starte på Windows Vista, og eventuelt løsninger på det hvis det finnes noen?

Post gjerne hva du har problemer med, så andre kan hjelpe deg til å finne en løsning.

Diablo 2: Det tar 5-10 minutter å starte spillet.

Løsning: Ingen.

World Of Warcraft: Får ikke installert patcher.

Løsning Kjør spillet som adminastrator.

Scarface: Virker ikke.

Løsning: Ingen.

Endret av LpIsBackForYou
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingen problemer med WoW under Vista her selv ikke under patching. Har prøvd på 4 forskjellige maskiner. 90% av Vista problemer tør jeg påstå er brukerfeil.

Endret av Avean
Skrevet
jeg tror all de nye kan spille på vista... Du skulle ha venta med å kjøpe dn pc'n :ohmy: WoW og Diablo ble jo laget før den ofisielle Vista kom ut :innocent:

8268844[/snapback]

Unnskyld meg, men: Hæ?

Skrevet

Får error når jeg skal installere en patch på wow(den andre med ca 600 mb)

Kan være en annen feil, skal spør om hjelp fra customer support eller noe..

Tviler på at det er dataen som er for dårlig for vista, det fleste er nytt og bra..

Skrevet
Har ingen problemer med WoW under Vista her selv ikke under patching. Har prøvd på 4 forskjellige maskiner. 90% av Vista problemer tør jeg påstå er brukerfeil.

8269006[/snapback]

Endelig en som har forstått det.

Alle tror problemet ligger i Vista, mens 90-95% av grunnene er det brukeren som er feilen.

Har ikke hatt noen problemer jeg i de ca. 6 månedene jeg har brukt det.

Var litt problemer i betaen, men de er borte nå.

Skrevet

Når det gjelder WoW,Vista og patcher så leste jeg på WoW forumet at man må høyreklikke på patchen og velge 'Run as administrator' for at patchene skal fungere. Jeg kjører Vista hjemme og har da ingen problemer med å kjøre WoW.

Skrevet

Nei herlighet, den påstanden der har du ingen argumentasjoner for. Jeg jobber selv til daglig med drift og support på flere systemer, derav Vista. -Og gud bedre så mye problemer dette OS'et skaper. For all del, systemet trenger å modnes og vil sikkert bli bedre om et års tid, men det å si at 9 / 10 problemer med vista kommer av brukerfeil er helt FEIL. Si meg, hva benytter du ditt OS til bortsett fra WoW og generelt hobby bruk siden du har skapt deg en så totalitær formening om alle problemene på Vista??

Victurus!

Skrevet

diablo2 funker fett du må bare gjøre dette først.

1.innstaler den seneste patchen hvis du ikke har gjort det.

2.kjør som admin. (hvis dette ikke funker så se punkt 3)

3. gå inn i properties til diablo2.exe så gå på "compatibility" og klikk på "run this program in compatibility mode for" så velger du Windows xp SP 2

da skal det funke:) hvis ikke så prøv innstaler det på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...