Wooho Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 (endret) S.T.A.L.K.E.R har etter det jeg har kjennskap til 6 til 7 forskjellige slutter. Jeg tenkte å lage en tråd for de av oss som har fullført spillet og hvilken avsluttning dere har fått. Jeg ble nettop ferdig med spillet og brukte i overkant av 11 timer. Ble dog skuffet over sluttet som virkelig ikke gav meg så mye igjen. Den er som følgende: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg kom helt til den andre enden av mapet altså av det motatte der du begynner i begynnelsen. Skulle finne noe som heter Wish Granter og The Marked One (meg, deg) sa følgende: "I want The Zone to desapear" og plutselig befant han seg i på en grønn mark med grønne trær i bakgrunnen, lukker øynene, åpner de igjen og da er de plutselig hvite. The End. Hva med dere andre som har fullført spillet, hvilken slutt har dere fått? Endret 28. mars 2007 av Wooho
Vice Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Hmm, jeg fikk "I want to be rich" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det starter med ta en mutter faller ned fra taket. Stalker plukker den opp og den blir til en gullmynt. Etterhvert faller flere muttere ned fra taket og blir til gullmynter. Siden alle muttterne faller ut faller til slutt deler av taket ned også og stalker havner under alt og dør. Bare hånden stikker opp, holdende på en mutter... Ble litt skuffet av dette. Hadde håpet at slutten man fikk var mer avhengig av noen bevisste valg man gjorde.
re0gr Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 S.T.A.L.K.E.R har etter det jeg har kjennskap til 6 til 7 forskjellige slutter. 8262029[/snapback] finnes faktisk 8 c^^,
Freqtal Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 finnes faktisk 8 c^^, 8264709[/snapback] Jaha? Hvordan er den som ikke har blitt "oppdaget" enda, og har du noe link som viser den? Jeg fikk samme slutt som Vice. Ble litt skuffet, men ikke så mye av selve sluttvideoen. At hovedhistorien var så kort skuffet mest . Ellers fantastisk bra spill.
MrUrge Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Rart hvis det er en 8ende slutt, for ingen har lagt den ut på google video.. Tror ikke det er en 8ende slutt..
Windoge Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 De har sagt i et 2 uker gammelt intervju at det er 7 slutter. Det virker som at alle sluttene med denne Wish Granter er "Bad endings".
Deadringer Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Hva med den her? Den er ikke nevnt. Han som har postet videoen sier at det er den bra endingen, og at han ikke gikk til wishgranteren. http://www.youtube.com/watch?v=Sgkub-ugZZg
Windoge Skrevet 29. mars 2007 Skrevet 29. mars 2007 Det var en av de 7 sluttene som jeg postet i en egen tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå