Gå til innhold

telefonlåskode fungerer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg ny telefon k800i og skal ha tastelåskode, sånn at når jeg skal åpne tastelåsen må jeg skrive inn et passord.. men når jeg skal aktivere den kommer det opp at jeg må skrive inn telefonlåskode(?) men finner ikke ut hva den er.. hvor står det?

Det bruker jo som regel og være 1234 eller 12345 men det funker ikke.. :mad:

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette evt hva den er? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skulle gjerne gjort det samme (har samme telefon), men kan ikke finne innstilling for å låse ved tastelås?

Under Innstillinger\Sikkerhet\Låser\ kan jeg velge Telefonbeskyttelse, og da er forhåndsdefinert kode 0000 som sagt over her, men når jeg aktiverer denne låsen trenger jeg allikevel ikke å taste koden når tastelåsen skal slåes av? Da er vel dette bare telefonlås slik at man må taste kode ved bytte av SIM-kort da?

Hvordan får jeg kode på tastelås, slik trådstarter også ønsker?

Endret av John P.
Skrevet
Jeg skulle gjerne gjort det samme (har samme telefon), men kan ikke finne innstilling for å låse ved tastelås?

Under Innstillinger\Sikkerhet\Låser\ kan jeg velge Telefonbeskyttelse, og da er forhåndsdefinert kode 0000 som sagt over her, men når jeg aktiverer denne låsen trenger jeg allikevel ikke å taste koden når tastelåsen skal slåes av? Da er vel dette bare telefonlås slik at man må taste kode ved bytte av SIM-kort da?

Hvordan får jeg kode på tastelås, slik trådstarter også ønsker?

8261158[/snapback]

Har prøvd 0000 men funket ikke det heller!

Dytter denne litt opp..

Skrevet
Jeg har kjøpt meg ny telefon k800i og skal ha tastelåskode, sånn at når jeg skal åpne tastelåsen må jeg skrive inn et passord..

8260584[/snapback]

-Jeg har nå sjekket litt på nettet, og det ser ut til at denne telefonen uansett ikke har denne funksjonen (altså at man må taste kode for å oppheve tastelås).

Dumt at ikke 0000 fungerer for deg, men selv om det hadde gjort det ville det ikke ha gjort det du ønsker at det skal gjøre. Etter hva jeg har lest (og funnet på min egen telefon).

Skrevet

jaha, hmm.. ok! Joda, det funket med 0000 alikavell :blush: Men som dere sier så blir det ikke noe tastelås kode.. :hrm:

Men tusen takk for hjelpen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...