Gå til innhold

Er DvD brenner verdt alle pengene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en, men det koster en del da :sad:

Og kjapt går det heller ikke, noen som kan si hvor kjapt det går med en billig dvd-brenner?

Burde jeg vente til det blir billigere?

Mvh,Stian

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min mening så er 4,6 GB [var det rett?] alt for lite. Ville ventet til det kommer dvd'er med mere kapasitet eller andre format :grin:

Men det er jo min mening :grin:

Skrevet

Jeg syns ikke dvd brennere er verdt pengene, jeg ville ventet minst et år eller lengre før jeg engang tenkte tanken. Det er mye bedre å ha en hdd i et eksternt firewire eller usb2.0 kabinett som blir å koste like mye som en brenner. (hvis du bare skal ta backup etc). Hvis ikke utviklingen og prisene på dvd brennere går opp/ned, så vil jeg vente.

Skrevet

Jeg er hvertfall kjempefornøyd med DVD brenner kjøp.

Kjøpte DVD brenner allerede i vår og har ikke angret ett sekund.

Først og fremst fordi jeg slipper å knote med de he****tes CD-R'ene mer. Man får jo plass til null og niks på vanlige CD'er og jeg var kraftig lei av å ha en hel haug med CD'er liggende rundt.

4,7GB er MYE mer enn 650-800MB. A bruke vanlige CDR'er nå er for meg like akuelt som å bruke floppy disks.

Edit: sensurert til det uforståelige!

[ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-12-14 18:24 ]

Skrevet

Quote:

Den 2002-12-14 18:22, skrev Vice:

Jeg er hvertfall kjempefornøyd med DVD brenner kjøp.

Kjøpte DVD brenner allerede i vår og har ikke angret ett sekund.

Først og fremst fordi jeg slipper å knote med de he****tes CD-R'ene mer. Man får jo plass til null og niks på vanlige CD'er og jeg var kraftig lei av å ha en hel haug med CD'er liggende rundt.

4,7GB er MYE mer enn 650-800MB. A bruke vanlige CDR'er nå er for meg like akuelt som å bruke floppy disks.

Edit: sensurert til det uforståelige!

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Vice på 2002-12-14 18:24 ]</font>

Hvor lang tid bruker du på å brenne en cd helt full?

Skrevet
Quote:

Sargent Fire skrev (2002-12-14 17:56):

Har lyst på en, men det koster en del da :sad:

Og kjapt går det heller ikke, noen som kan si hvor kjapt det går med en billig dvd-brenner?

Burde jeg vente til det blir billigere?

Mvh,Stian

Når cd-brennerene er på vei ut av markedet da skal eg vudere om eg skal kjøpe meg en dvd-brenner. Er for tidlig å kjøpe en i dag, Så 1-2år ville eg ha ventet. Når det gjelder å brenne en full dvd på 4.7GB vil det ta ca 15-20min på 4x.
Skrevet

Hvis du virkelig har behov for en dvd-brenner, så er den vel verdt pengene? Selv er jeg ikke noen storbrenner akkurat, så min gamle Sony 10x/4x/32x holder lenge.

Skrevet

Slutter meg til de som anbefaler å vente.

DVD brennere blir både billigere og bedre, og jeg mener at en DVD plate har høyere potensiale enn 4.7 GB. Har hørt at det er mulig å lagre opptil 25GB på dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...