Gå til innhold

Winamp/foobar plugin, addon for tbc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, burde nå vært mulig å skrive om den gamle mp3 addon'n men så er jeg litt for lat til å sette me inn i kodinga;/

Skrevet (endret)

Wow i window mode, enkelt og greit :p

tror problemet med den er at den tar kontakt med eksterne programmer utenfor WoW og således blir fanget opp av Warden?

Endret av MrLee
Skrevet
Wow i window mode, enkelt og greit :p

tror problemet med den er at den tar kontakt med eksterne programmer utenfor WoW og således blir fanget opp av Warden?

8255951[/snapback]

kan godt hende det, men burde vell gå ann å ta kontakt med blizzard om d?:p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hvorfor trenger man en slik addon egentlig? :hmm: Tar jo 0.1 sekund å alt-tabbe.

Skrevet
Hvorfor trenger man en slik addon egentlig? :hmm: Tar jo 0.1 sekund å alt-tabbe.

8256021[/snapback]

Trenger ikke alt-tabbe engang. Winamp har en global hotkeys som tillater deg og skifte sang uten og gå ut av det du holder på med..

Gå på options/prefrences(evt ctrl+p)/under general preferences finner du noe som heter global hotkeys/klikk enable også er det ferdig... Der står det også en liste med alle kommandoene. Eneste er at når du skal søke på en sang hopper du ut av det programmet du er inne på og går på winamp sitt vindu.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Jeg vet det, men siden det skal ha en addon vil de nok se sangen de hører på.

Skrevet

winamp har vel plugins som kan vise song title på skjermen når sangen starter? burde iallefall fungere i window mode, om ikke også i fullscreen..

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

Ja, da blir det nok litt irriterende i lengden.

(Da spørr jeg igjen, hvorfor kjøre en annen oppløsning? :p Blir jo ikke noe særlig mer fps med lavere oppløsning)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Jeg vet det, men siden det skal ha en addon vil de nok se sangen de hører på.

8256523[/snapback]

Jo den er grei nok, men hvorfor i all verden har du behov for og se hva sangen du hører på heter hele tiden? Om du sitter og spiller og finner en feita sang innimellom alle du har så kan du jo enten. 1. Alt tabbe til winamp og se. 2.(Om du er opptatt og ikke kan ta alternativ nr1)Trykke previous helt til du finner den igjen..

Håper ikke fult av folk får addons som du kan annonsere sangen du hører på i /p /s osv. da blir det plagsomt med pugs og battlegrounds da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...