Gå til innhold

Si 1520, scrolling?


Nici

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på å skaffe meg denne så måtte bare sjekke ut en liten detalj!

Ser på hardware.no sin test fra midten av 2006 at den ikke har scrolleflate. De bildene jeg har sett sier det samme, men sjekk ut dette bildet fra fujitsu siemens sin egen nettside: http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/5/844903589.jpg

 

Så kan noen som har denne maskinen si noe om den har det? Og gjerne også om hvordan dere opplever støynivået på tastaturet og slikt!

 

På forhånd takk!

Endret av Nici
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen være så snill å svare? Er litt overivrig nå:) Skal kjøpe snart

8257891[/snapback]

 

kjøpte min i høst, ingen scrollflate. Men det gir jo da en større flate å bevege selve musen på...

 

Men det kan jo alltids ha kommet en ny versjon :)

 

Når det gjelder tastaturet har det litt flex i seg, støynivået er etter min mening lavt i lavt arbeid(sammenlignet med maskin med sempron og Celeron)...

 

Varm på høyresiden pågrunn av harddisk. Den er ikke anbefalt å ha på fanget, men hvis du legger noe skinn eller noe sånt i mellom, går det fint.

 

Lykke til :w00t:

Lenke til kommentar

Nøyaktig hva mener du med 'scrolleplate'? Si1520 *har* selvsagt touchpad, men denne er uten et eget 'scrollefelt' til høyre på platen (edit: de kan vel ha lagt det til i senere revisjoner). Du skal imidlertid kunne konfigurere at en avgrenset del av den fungere som scroll i touchpadens drivere helt uavhengig av om det er markert et slikt felt på selve platen. Det finnes modeller hvor scrolledelen er fysisk adskilt fra resten av platen, men på de aller, aller fleste er dette bare en ren visuell greie i tillegg til driverinnstillingen. Funksjonaliteten blir nøyaktig den samme.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...