Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste skaden du kunne tenke deg?

LeLiLa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lam i hele kroppen eller grønnsak, men sterilisering hadde tatt vekk ein stor del av livet mitt trur eg, hadde følt at livet var litt meningsløst då:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste jeg kan tenke meg må vel være å bli blind på en eller annen måte.

Jeg kunne nok levd med å være lam i store deler av kroppen (teknologien utvikler seg jo i høyt tempo på det området for å hjelpe de som er lamme, det finnes til og med utstyr for å kontrollere en datamaskin ved hjelp av hjernen), jeg kunne levd med å være døv (jeg hadde savnet musikk og det å faktisk høre andre snakke, men det finnes andre kommunikasjonsmetoder).

Jeg kunne til og med levd med å få en sykdom som tar livet mitt etter noen få år ettersom jeg da har noen få år med et fullverdig liv.

Skrevet (endret)

Den verste skaden jeg kan tenke meg å _bli påført_, er noe som skjedde en narkoman her i byen da han ikke betalte. Torpedoer borte gjennom kneskålene hans, med en vanlig drill. Det må gjøre forj***ig vondt!

En av de kjipeste bivirkninger jeg kan tenke meg av en skade må være å få utlagt tarm/stomipose. Ikke så veldig ille fysisk, men for en enorm knekk i selvtillit/psyke.

Å bli døv så jeg aldri kan høre musikk mer ville være et mareritt.

Endret av toth
Skrevet

Være blind, stum og døv på samme tid kansje. eller lam i store deler av kroppen. Da kan man føle man ikke har mening med livet lenger.

Skrevet
Være blind, stum og døv på samme tid kansje. eller lam i store deler av kroppen. Da kan man føle man ikke har mening med livet lenger.

8345209[/snapback]

tja si d, tenk deg blind,døv,stum,mista luktesansen,lam opp til hode... uff... altså om det går ann å leve da?

altså man får ikke gjort noe som helst da... ikke sett tv, hørt radio, rørt seg, sett noe som helst, ikke lukta middagen som står å koker... uff å uff

Skrevet

Jeg tror den verste skaden jeg kan tenke meg er å bli fullstending overtent.

Jeg fikk brenne bensin på meg i ca. 1 min, noe som påførte et lite sår med tredjegrads forbrenning. Det i seg selv var et helvete å komme igjennom, og når du kjenner at nervene i beinet brenner bort er helt jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...