Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av bil, men vilken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd begge deler (en kamerat har Galant og jeg har en Audi 100).

Personlig ville jeg gått for Audi'en.

Veldig behagelig bil som er fin å kjøre.

 

Har prøvd forskjellige japsebiler, og jeg har følt de har hatt litt mer "billig" kvalitet (mer skranglete og ubehagelige, mens de har overdrevet mye dilldall på dashen).

Lenke til kommentar

Kjenner mange som har G8! (8. generasjon Galant, den blå i midten) og det er en knakanes god bil! Den er ikke skranglete, og du får ikke den billigfølelsen som blir beskrevet over her. Ikke alle japsebiler som er billige og skranglete. Bilen er solid, god å kjøre og grei nok motor med tanke på vekta. I tillegg er den jo ferdig stylet den som er i midten (og ikke overdrvet stylet som den nederste er)

 

Hadde jeg måtte velge mellom disse tre, skjønner dere hvilken jeg ville valgt.

Lenke til kommentar

hadde ei stund tenkt å gå for den nyaste galanten, men fant ut at den kanskje var for dyr og ny til å ha som første bil. Så fant eg ut at eg ville ha den eldre type galant lik den svarte men syns også den er litt for overdreve stayla opp. Så såg eg audien som eg blei heilt forelska i. men g klare ikkje bestema meg, for den eine dagen er det den eine bilen å den andre dagen ein anner bil. vis dokke sjøner kva eg meiner :hmm:

Lenke til kommentar

Audien LETT. Det er jo helt rå bil. Valget mellom en galant og en S4 er ikke så veldig vansklig :!:

 

S4!

 

Men husk at du kanskje kan oppleve noen høye verkstedsutgifter. Blir fort sånn med sportsbiler som er billige og har kjørt i noen år.

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...