mariuz007 Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Heisann ! Jeg har da et lite problem når jeg er inne i Counter-Strike(1.6 ofc). Jeg åpner steam, alt er vanlig. Jeg connecter til server, alt er vanlig, men der stopper det vanlige. Jeg ser ikke teksten der man velger lag, men jeg kan forsatt bruke tastaturet som vanlig. Og når jeg kommer inn, så kan jeg ikke se Buy-menuen, og jeg kan ikke se hvem som dreper de forskjellige. Jeg ser kun hvilket våpen de bruker, og eventuelt om det er HS. Jeg ser heller ikke sånn tekst når jeg sikter på folk, f.eks: "Friend: credence| vikeN 18 % health". Jeg ser heller ikke chatten, verken vanlig "say" eller "team_say". Også ser jeg ikke fps-en min, slik som vanlig i net_graph 3'en. Og jeg har sjekket innstillingene. Jeg slettet noen demoer fra cstrike mappen i går, men regner ikke med at jeg slettet noen feile filer, siden det funket å spille tidligere i dag. Det funket tidligere i dag, når jeg spilte public, men så skulle jeg spille match, og hadde restartet pcen, og da funket det ikke. Legger til screenshots snart, editer. EDIT: Der la jeg også merke til at jeg ikke ser ":" i Roundtimen, det er mange småting som er borte, merkelige greier. Screenshots ligger her - På forhånd: Takk for hjelpen. <3
neadii Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 (endret) Ta å slett counter-strike mappa (cstrike mappa og alt annet ligger inni den), start CS så oppdaterer det seg nok! Hvis ikke så re-innstallerer du bare CS. Endret 27. mars 2007 av neadii
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå