Gå til innhold

Det ultimate proteinpulveret?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kan du se eksempler på biologiske verdier på forskjellige typer proteiner.

 

100 betyr at den tas opp fullstendig i kroppen, det som ikke tas opp fullstendig forsvinner gjennom urineringen og avføringen.

 

Isolated Whey: 100

Whole Egg: 93.7

Cow’s Milk: 91

Egg Whites: 83

Fish: 83

Casein: 80

Beef: 80

Chicken: 79

Soy: 74

Wheat Gluten: 54

Kidney Beans: 49

 

At du vil ha Whey Isolate overrasker meg ikke, det er hva de profesjonelle bruker, så hvis du har råd til det må du bare kjøpe det. Personlig synes jeg det er litt vel dyrt (hos proteinfabrikken).

 

For min del ble Whey Isolate fra PF for dyrt, skummet for mye og hadde en tam smak, saftaktig, løs, lett, lite å si om den egentlig for den er litt nøytral i seg selv.

 

Personlig anbefaler jeg Whey Tech med banansmak. Den er nydelig (iallefall for meg). Etter den vil jeg anbefale Whey Tech Sjokoladesmak, den smaker og lukter som sjokoladen man har på soft-ice. Whey Tech jordbær var ikke god, så den anbefaler jeg ikke. Whey Tech skogsbær har jeg ikke smakt ennå, og jeg tror faktisk den kanskje kan være noe. Whey Tech nøytral må du ikke finne på å kjøpe, den smaker spy, og det er ikke overdrevet engang.

:roll:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Her kan du se eksempler på biologiske verdier på forskjellige typer proteiner.

 

100 betyr at den tas opp fullstendig i kroppen, det som ikke tas opp fullstendig forsvinner gjennom urineringen og avføringen.

 

Isolated Whey: 100

Whole Egg: 93.7

Cow’s Milk: 91

Egg Whites: 83

Fish: 83

Casein: 80

Beef: 80

Chicken: 79

Soy: 74

Wheat Gluten: 54

Kidney Beans: 49

 

At du vil ha Whey Isolate overrasker meg ikke, det er hva de profesjonelle bruker, så hvis du har råd til det må du bare kjøpe det. Personlig synes jeg det er litt vel dyrt (hos proteinfabrikken).

 

For min del ble Whey Isolate fra PF for dyrt, skummet for mye og hadde en tam smak, saftaktig, løs, lett, lite å si om den egentlig for den er litt nøytral i seg selv.

 

Personlig anbefaler jeg Whey Tech med banansmak. Den er nydelig (iallefall for meg). Etter den vil jeg anbefale Whey Tech Sjokoladesmak, den smaker og lukter som sjokoladen man har på soft-ice. Whey Tech jordbær var ikke god, så den anbefaler jeg ikke. Whey Tech skogsbær har jeg ikke smakt ennå, og jeg tror faktisk den kanskje kan være noe. Whey Tech nøytral må du ikke finne på å kjøpe, den smaker spy, og det er ikke overdrevet engang.

:roll:

8250998[/snapback]

Hvor lang leveringstid har PF?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...