Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

lurer på om pedalsett til min bil


Anbefalte innlegg

hey, har en nissan sunny om det har noe og si da men.... skal kjøpe meg pedalsett gummien er heelt ødelagt, så lurer jeg da på om alle pedal sett passer ? eller er det spesielle som passer til vær enkelt bil?

 

 

 

noen som har noen linker til noen billige pedalsett? vil ha helst ha de rød uten neon og sånt tøv;S

 

 

 

 

takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er nok bare å bytte ivei hehe det er en del forskjellige hull å velge mellom på en del av dem

 

man skrur jo de bare på de andre.

 

har selv kjøpt meg ny pedaler

 

men ikke satt dem på enda...

 

 

kjøpe mine på www.realcar.no

 

der har de mange mulighet av design ;) og pris da...

Lenke til kommentar
Manuell bil -> har 3 pedaler

 

Automat bil -> har 2 pedaler

 

og pedalene på automat og manuell er det forskjell på, så du kan ikke kjøpe pedaler til manuell bil og sette dem på en automat bil.

 

Alle vet jo dette, men skrev for sikkerhets skyld. :roll:

8275750[/snapback]

 

 

joda det vet nå jeg og da men :p tenkte på hvordan man fikk de skrudd fast fordi nå ser jeg bare gummien og da er d jo ingen hull og skru i ;O er det hull man kan skru under gummien?

Lenke til kommentar
Manuell bil -> har 3 pedaler

 

Automat bil -> har 2 pedaler

 

og pedalene på automat og manuell er det forskjell på, så du kan ikke kjøpe pedaler til manuell bil og sette dem på en automat bil.

 

Alle vet jo dette, men skrev for sikkerhets skyld. :roll:

8275750[/snapback]

 

 

joda det vet nå jeg og da men :p tenkte på hvordan man fikk de skrudd fast fordi nå ser jeg bare gummien og da er d jo ingen hull og skru i ;O er det hull man kan skru under gummien?

8280347[/snapback]

 

Det finnes noen pedaler som du trer over gummien.

 

se på bildet under:

 

Bak pedalene på bildet skal det føkge med en plate som skal være bak de orginale pedalene. Vannskelig å beskrive.

 

EDIT: La en beskrivelses bildet under. En venn av meg på msn sa at det er sånn det er, moren hans kjøpte pedaler til opel Corsa, og da fulgte det med en plate du setter bak, og selve pedalen setter man foran og skrur dem sammen. Spør i butikken om de pedalene passer til din bil.

 

Håper dette hjalp deg! hvis du ikke forstår er det bare å si ifra, skal prøve å forklare bedre...

post-118757-1175347211_thumb.jpg

post-118757-1175348384_thumb.jpg

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Manuell bil -> har 3 pedaler

 

Automat bil -> har 2 pedaler

 

og pedalene på automat og manuell er det forskjell på, så du kan ikke kjøpe pedaler til manuell bil og sette dem på en automat bil.

 

Alle vet jo dette, men skrev for sikkerhets skyld. :roll:

8275750[/snapback]

 

 

joda det vet nå jeg og da men :p tenkte på hvordan man fikk de skrudd fast fordi nå ser jeg bare gummien og da er d jo ingen hull og skru i ;O er det hull man kan skru under gummien?

8280347[/snapback]

 

Det finnes noen pedaler som du trer over gummien.

 

se på bildet under:

 

Bak pedalene på bildet skal det føkge med en plate som skal være bak de orginale pedalene. Vannskelig å beskrive.

 

EDIT: La en beskrivelses bildet under. En venn av meg på msn sa at det er sånn det er, moren hans kjøpte pedaler til opel Corsa, og da fulgte det med en plate du setter bak, og selve pedalen setter man foran og skrur dem sammen. Spør i butikken om de pedalene passer til din bil.

 

Håper dette hjalp deg! hvis du ikke forstår er det bare å si ifra, skal prøve å forklare bedre...

8280918[/snapback]

 

 

 

 

aha,takker for hjelpen:D forsto jeg:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...