Chrynarx Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Haha, lest dette før? svart at man må bruke huet selv? for det man selv vil? jaja, ikke det jeg er ute etter. Har lyst og prøve en ny class, men er jævlig ork og levle opp en og finne ut at det er ikke det man vil. Så det jeg er ute etter er deres syn på deres klasser. pluss og minus? Og andre negative kommentarer er bare care anyways. Vil bare ha litt hjelp siden jeg er litt usikker etter og ha spilt lenge på magen min. Lyst på en ny start egentlig=) Så kom med litt om klassen deres og hva som er bra og dårlig=)
Potetfar Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Druid. Du kan velge mellom rogue, warrior og caster, og det er rett og slett bare,.. gøy. Kan ikke sette fingeren på akkurat hvorfor. Også den beste solo-classen, kun overgått av hunter på noen områder. Rogue. Ja, serveren din er full av de, men av god grunn. Jeg er også en av de som synes rogue er gøy (selv om jeg bare har spilt til lvl 20 ), stunlocking er en av de tingene som trekker meg litt. Det er også en rett og slett bare.. stilig class. Det er vel mine.
Kombat-Kaare Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Druid. Du kan velge mellom rogue, warrior og caster, og det er rett og slett bare,.. gøy. Kan ikke sette fingeren på akkurat hvorfor. Også den beste solo-classen, kun overgått av hunter på noen områder. Rogue. Ja, serveren din er full av de, men av god grunn. Jeg er også en av de som synes rogue er gøy (selv om jeg bare har spilt til lvl 20 ), stunlocking er en av de tingene som trekker meg litt. Det er også en rett og slett bare.. stilig class. Det er vel mine. 8241599[/snapback] Beste soloklassen..? Vil nå si at det utrolig hva warlocker kan få til, samt paladiner.
Novocaine Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Slenger meg på Druid. Etter mange mislykkede lvl 20 chars klarte jeg lvl 40 på bare en ukes tid med en druid. Går du feral har du virituelt null nedetid. Drep i cat, opp i alv/ku og sleng på en HoT og ned i cat igjen. I endgame må du nok regne med å være healer dog.
bjorns_1 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Eller tank. Slenger meg på druid jeg og. Prøvd mange klasser: pala, warlock, priest, hunter, warrior og druid. Må si jeg er mest fornøyd med druid sålangt. Du kan gjøre veldig bra dps nesten like bra som roguer. Tanke bedre en warrior. Tilogmed heale bedre en noen prester ( kommer veldig ann på hvilket utstyr du har da self)
Chrynarx Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Skal prøve meg men først en lock opp til 20, så en druid. Men kan noen forklare meg hva belf racicalene hjelper til? skjønte det ikke helt:P
Novocaine Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Skal prøve meg men først en lock opp til 20, så en druid. Men kan noen forklare meg hva belf racicalene hjelper til? skjønte det ikke helt:P 8241700[/snapback] Først slenger du på Mana taps på ditt target slik at manaen demmers reduseres. Når du føler du har stacket nok ganger fyrer du av Arcane Torrent, slik at folk i nærheten blir silencet (kan ikke caste) og du får fylt opp litt mana. Mengden du tjener øker for hvor mange ganger du har stacket Mana Tap.
RainZer Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg for min del liker pala og mage. Druid å men kun på høy lv. Har lv'a opp en pala til 44 og mage til 41 og må si jeg er storfornøyd med valga. Å har prøvd alle classer og race på både alliance og horde(spiller alliance)
Jext Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Hvilken klasse du vil spille kommer jo også endel an på hvor du kommer til å befinne deg i endgame. Kommer du til å raide? i såfall velge en klasse som har en rolle du kan tenke deg i endgame PvE. Skal du derimot bare spille casual 5 mann ting og slikt så kan du forsåvidt specce som du vil.
fenris1911 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Mange her inne som har prøvd så å seie alle klassane. Hadde hjelpt på om du hadde fortalt kva du har prøvd, og kva du syns.
Veta Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg har prøvd: Warlock (65) Rogue til 38 Warrior til 25 Mage til 29 Alle de andre er/var så lav lvl at jeg ikke gidder å ta de med. Jeg synes personlig at warlock er kul klasse, som er kjempe bra i både pvp og pve, samt fin solo klasse. Warriors synes jeg er enda kulere, men de dør fort solo, og er kjedelig å grinde med i starten. Jeg gleder meg bare til lvl 30 nå, når jeg får Sweeping Strikes. (skal bli 39 twink) Rogue elsker jeg. Er heftig med stun lock, og de er veldig bra solo _HVIS_ moben/eliten er stunable. Dårlig crowd control, men.. Man klarer alltid å komme seg unna med rogue ^^ Mage har imponerende burst damage, utrolig crowd control (beste i spillet?), og morsom i både pvp og pve, også en veldig bra solo-klasse. Har lav hp/armor though, men det trengs Disse har også en fæl uvane med å snike seg unna når de er nære å dø etter mine erfaringer, og det er umulig å stikke av fra dem. Blink, Frost Nova og slowing spells er no slit innimellom.
Potetfar Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Druid. Du kan velge mellom rogue, warrior og caster, og det er rett og slett bare,.. gøy. Kan ikke sette fingeren på akkurat hvorfor. Også den beste solo-classen, kun overgått av hunter på noen områder. Rogue. Ja, serveren din er full av de, men av god grunn. Jeg er også en av de som synes rogue er gøy (selv om jeg bare har spilt til lvl 20 ), stunlocking er en av de tingene som trekker meg litt. Det er også en rett og slett bare.. stilig class. Det er vel mine. 8241599[/snapback] Beste soloklassen..? Vil nå si at det utrolig hva warlocker kan få til, samt paladiner. 8241628[/snapback] Warlocks kan sikkert klare en del selv ja, paladins? Muligens, men de har jo crappy dps da.. setter nok fortsatt druid øverst.
Sio Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Slenger meg på Druid. Etter mange mislykkede lvl 20 chars klarte jeg lvl 40 på bare en ukes tid med en druid. Går du feral har du virituelt null nedetid. Drep i cat, opp i alv/ku og sleng på en HoT og ned i cat igjen. I endgame må du nok regne med å være healer dog. 8241643[/snapback] Ikkje nå lengor. Visst du e god så kan du ver offtank, tingen me druid offtank e atte MTen heale seg sjølv for 4% av all sin HP kver gang han critte. I min guild va eg offtank. Men beware, alle drite i deg så du for heale degsjølv med mindre du beskytte nogen. (tar du aggroen fra ein healer kan han gje deg ein hot ellor to) Men 70% ende opp som healers ja.... det e trist.
Veta Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 (endret) Warlocks kan sikkert klare en del selv ja, paladins? Muligens, men de har jo crappy dps da.. setter nok fortsatt druid øverst. 8244152[/snapback] Paladins skal være knakende gode til soloing de og Endret 26. mars 2007 av Veta
Rostad Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Slenger meg på Druid. Etter mange mislykkede lvl 20 chars klarte jeg lvl 40 på bare en ukes tid med en druid. Går du feral har du virituelt null nedetid. Drep i cat, opp i alv/ku og sleng på en HoT og ned i cat igjen. I endgame må du nok regne med å være healer dog. 8241643[/snapback] Ikkje nå lengor. Visst du e god så kan du ver offtank, tingen me druid offtank e atte MTen heale seg sjølv for 4% av all sin HP kver gang han critte. I min guild va eg offtank. Men beware, alle drite i deg så du for heale degsjølv med mindre du beskytte nogen. (tar du aggroen fra ein healer kan han gje deg ein hot ellor to) Men 70% ende opp som healers ja.... det e trist. 8244385[/snapback] her respecces det foran hvert et raid hos druidene nesten kommer ann på hva vi trenger.
Rata101 Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 For å være helt ærlig, så synes jeg det er nok av eksempler på at Blizzard har problemer med å balansere klasser utenfor "hjørnesteinene" warrior, priest og mage. Priest eller warrior. Da kan du være helt sikker på at du ikke plutselig blir "arbeidsledig".
Misantropen Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Ikkje nå lengor. Visst du e god så kan du ver offtank, tingen me druid offtank e atte MTen heale seg sjølv for 4% av all sin HP kver gang han critte. I min guild va eg offtank. Men beware, alle drite i deg så du for heale degsjølv med mindre du beskytte nogen. (tar du aggroen fra ein healer kan han gje deg ein hot ellor to) Men 70% ende opp som healers ja.... det e trist. 8244385[/snapback] Noen må heale også vet du... Blir ikke mye raid uten. Paladin, sikkert moro om du har god tid, men regn ikke med å drepe noe i en fei når du levler opp. (Og ja, du må sikkert heale en del). Kjør warlock, spec affliction og du går sjelden oom og kan holde på å knerte mob ustanselig.
Veta Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Ikkje nå lengor. Visst du e god så kan du ver offtank, tingen me druid offtank e atte MTen heale seg sjølv for 4% av all sin HP kver gang han critte. I min guild va eg offtank. Men beware, alle drite i deg så du for heale degsjølv med mindre du beskytte nogen. (tar du aggroen fra ein healer kan han gje deg ein hot ellor to) Men 70% ende opp som healers ja.... det e trist. 8244385[/snapback] Noen må heale også vet du... Blir ikke mye raid uten. Paladin, sikkert moro om du har god tid, men regn ikke med å drepe noe i en fei når du levler opp. (Og ja, du må sikkert heale en del). Kjør warlock, spec affliction og du går sjelden oom og kan holde på å knerte mob ustanselig. 8245426[/snapback] Jeg må bare legge til en ting: Utrolig artig med Enslave Demon i Outlands Soloa 3 av de elite questsa fra Nesingwary Safari ved å enslave en av demonene ved Forge Camp: Hate og Forge Cam: Fear i Nagrand. (hvis det var det de het?)
Sio Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Vet... Locks er en smule overpowered som man sier på bra n00bish.
Sio Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Ikkje nå lengor. Visst du e god så kan du ver offtank, tingen me druid offtank e atte MTen heale seg sjølv for 4% av all sin HP kver gang han critte. I min guild va eg offtank. Men beware, alle drite i deg så du for heale degsjølv med mindre du beskytte nogen. (tar du aggroen fra ein healer kan han gje deg ein hot ellor to) Men 70% ende opp som healers ja.... det e trist. 8244385[/snapback] Noen må heale også vet du... Blir ikke mye raid uten. Paladin, sikkert moro om du har god tid, men regn ikke med å drepe noe i en fei når du levler opp. (Og ja, du må sikkert heale en del). Kjør warlock, spec affliction og du går sjelden oom og kan holde på å knerte mob ustanselig. 8245426[/snapback] Har vært resto druid også, ingen kunne drepe meg Men så kan du ikke drepe noen heller da : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå