kentiver Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Surfet litt på nettet nå å skal bestille meg webhotell + domenet, så kom jeg over et jeg syntes var veldig billige, noen som har noen erfaringer med dem? GoLarge Hosting Ekstern Link til dem
christersam Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 kan ikke si at jeg fant mye erfaringer og info om golarge når jeg googlet litt på dem.
kentiver Skrevet 26. mars 2007 Forfatter Skrevet 26. mars 2007 Nei aldri hørt om den før, og prisene deres var jo bare ca 10% av mange andre plasser.. skeptisk men nysgjerrig siden det var billigt:P
christersam Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Nei aldri hørt om den før, og prisene deres var jo bare ca 10% av mange andre plasser.. skeptisk men nysgjerrig siden det var billigt:P 8242699[/snapback] ja, da er det jo en sjangse å ta dem bør jo ha noe 30 dager pengene tilbake garanti slik du får flyttet eller kan si opp hvis du ikke blir fornøyd hvertfall.
kentiver Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Skrevet 28. mars 2007 (endret) Nå har jeg fått domene hos dem, det ble satt raskt opp og di hadde veldig god service. Med tanke på dette og at di var så pass billige, og hadde god service, så vil jeg anbefalle dem for alle som er ute etter webhotell\domenet Endret 28. mars 2007 av kentiver
christersam Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 ok:) bra du er fornøyd så langt da...får bare håper dem holder samme service. jeg har hvertfall funnet min favoritt når det gjelder domene og webhotell
Smooth Ceiling Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Må bare kommentere her.. Nå har du tross alt nettopp registrert en konto ved den tjenesten, så du vet (enn så lenge) ingenting om deres grad av ekte kundeservice. Alle hostingselskap smiler og ler når du kommer til dem med penger i hånden, men det er først når du får behov for personlig kundeservice (problemer eller utvidelser av databaser, oppdatering av PHP o.s.v.). Jeg vet ikke i hvor høy grad HostSearch.com er til å stole på lengre, men de pleide ihvertfall å gi meg en god indikasjon på hvilken webhost service jeg burde velge i forhold til mine behov og prisklasse. Det er også omtaler av slike tjenester der, så da har du mer å gå etter enn f.eks. et reklamebanner med selvskryt. Bare følte for å nevne det.. har gått i baret fler ganger selv da jeg valgte noe som virket å være en bra tjeneste. Nå er vel tiden hvor de fleste slike selskap ble drevet fra gutterommet av 1 person over i større eller mindre grad (håper jeg). For domenenavn bruker jeg nesten utelukkende RegisterFly.com. Prisene er gode, de har en lang rekke ferdige pakker, tilbud på diverse domenenavn og kundeservicen har aldri brukt lang tid på å svare meg når det er noe jeg lurer på. Du får også gratis site space inkludert når du registrerer et domenenavn hos dem. (redigerte siste URL) Endret 3. april 2007 av Sundiver
z0d Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 For domenenavn bruker jeg nesten utelukkende RegisterFly.com. Prisene er gode, de har en lang rekke ferdige pakker, tilbud på diverse domenenavn og kundeservicen har aldri brukt lang tid på å svare meg når det er noe jeg lurer på. Du får også gratis site space inkludert når du registrerer et domenenavn hos dem. Da tror jeg du skal serøst vurdere en ny registrar for dine domenenavn. RegisterFly har hatt *store* problemer med ledelsen de siste dagene. ICANN er bl.a. i ferd med å inndra akrediteringen deres, som ikke skjer så altfor ofte ICANN RegisterFly. Det er også laget en side av og for X-registerfly brukere som du finner her: RegisterFlies.com. Det kan også nevnes at eNom har terminert RegisterFly som en reseller eNom Nyheter.
gxi Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 (endret) Shiiit. ALDRI tenk på Registerfly engang. De er heldigvis ikke registrar enda, så det skal vel ikke være mulig å registrere flere domener igjennom den uansett. Jeg har enda 100 domener igjen der som jeg må få ut på en måte. Om noen har domener hos Regsiterfly, så får all del, få dem ut så fort som mulig. Registerfly beviser noe viktig. En ICANN-godkjent registrar trenger ikke å være seriøs. Endret 3. april 2007 av jonepet
z0d Skrevet 3. april 2007 Skrevet 3. april 2007 De er heldigvis ikke registrar enda, så det skal vel ikke være mulig å registrere flere domener igjennom den uansett. Tja, de søkte vel aldri selv, under RegisterFly. Hvis man leser dette dokumentet: ICANN RegisterFly FacSheet, så fikk de akrediteringen via et oppkjøp av en allerede akreditert registrar, for å så endre navnet. Det er denne akrediteringen de nå mister.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå