YojimboVII Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 (endret) Jeg får CRC feil når jeg prøver å unrare en fil. Dette er veldig irriterende når jeg har brukt 3 timer på å laste ned fila :@ Når jeg prøver å reparere fila for ejg det samma og jeg har prøvd å unrare med 7zip, ingenting funker. Noen som har noen gode tips ? =/ ! C:\Documents and Settings\*****\My Documents\9DSetup_OBv3.zip: CRC sviktet i 9DSetup_USA_OB_v3.exe. Filen er skadet ! Kan ikke kjøre "C:\DOCUME~1\BliTz\LOCALS~1\Temp\Rar$EX00.609\9DSetup_USA_OB_v3.exe" ? Endret 25. mars 2007 av NiccOz
Aiven Skrevet 26. mars 2007 Skrevet 26. mars 2007 Jeg får CRC feil når jeg prøver å unrare en fil. Dette er veldig irriterende når jeg har brukt 3 timer på å laste ned fila :@ Når jeg prøver å reparere fila for ejg det samma og jeg har prøvd å unrare med 7zip, ingenting funker. Noen som har noen gode tips ? =/ ! C:\Documents and Settings\*****\My Documents\9DSetup_OBv3.zip: CRC sviktet i 9DSetup_USA_OB_v3.exe. Filen er skadet ! Kan ikke kjøre "C:\DOCUME~1\BliTz\LOCALS~1\Temp\Rar$EX00.609\9DSetup_USA_OB_v3.exe" ? 8238056[/snapback] Du kan ikke reparere den, du må laste ned på nytt. Om nedlastingen hadde vært i mange deler, kunne du sjekket hvilken fil som var mindre enn de andre og bare lastet ned den. I dette tilfellet ser det ut som det bare var en fil. Om mulig, finn en annen kilde enn du brukte. Det hender at fila er skadet i utgangspunktet. Forøvrige er vel dette feilpost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå