MiSP Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Jeg tenker på å aktivere POP i Gmail slik at jeg kan hente mail ned via et mailprogram. Jeg vil da normalt arkivere Gmail-kopien. Men Jeg vil gjerne slette mail som kommer fra diskusjon.no, ettersom disse naturlig nok ikke er noe å ta vare på. Altså: Arkivere nedlastede mails, slette nedlastede diskusjon.no-mails. Er det noen måte jeg kan automatisere dette på?
Fruktkake Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Du kan gå i kontrollpanelet og velge at du ikke skal motta enkelte e-poster fra Diskusjon, eller sette opp et filter i Gmail om at den skal slette e-poster som kommer fra Diskusjon.
MiSP Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Skrevet 25. mars 2007 Du kan gå i kontrollpanelet og velge at du ikke skal motta enkelte e-poster fra Diskusjon, eller sette opp et filter i Gmail om at den skal slette e-poster som kommer fra Diskusjon. 8233615[/snapback] Men da får jeg jo dem heller ikke ned til epostklienten.
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2007 Skrevet 25. mars 2007 Kan du ikkje berre setje opp eit filter i epostklienten som seier at alle epostar frå Diskusjon.no skal slettast/flyttast til papirkorga? Lasta ned vert dei, men i innboksen havner dei ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå