Gå til innhold

MaxHR per lap vises ikke i polar treningsdagbok


Anbefalte innlegg

Hei. For ikke så lenge siden kjøpte jeg en Polar rs200 pulsklokke. Er forsåvidt fornøyd med den, selv om jeg savner noen enkle funksjoner som jeg hadde på en casio stoppeklokke tidligere.

 

Men over til problemet... Jeg har lagt merke til nå, etter å ha lastet opp endel treningsdata til polar sin online treningsdagbok, at dagboken ikke viser Max HR (makspuls) på hver mellomtid. Den viser kun gjennomsnittspuls og "lap end"-puls. Men hvis jeg går inn på filene på selve klokken vises Max HR på hver mellomtid (og ikke "lap end"). Dette er ingen krise, men synes det er litt dumt at ikke alle data fra klokken overføres. Og hvis noen skulle være i tvil, Max HR på klokken er ikke tilsvarende "lap end" i dagboken. Har for sikkerhets skyld sjekket verdiene opp mot hverandre.

 

Spørsmålet er egentlig bare om det er jeg som overser noe i dagboken, eller om du faktisk mister disse dataene idet du overfører til fra klokke til pc. Man må jo etterhvert slette øktene på klokken for å få plass til nye, så det nytter ikke å ha de liggende på klokken i evigheter også.

 

Andre som har samme erfaring som meg?

Eller noen som kan fortelle meg hvor jeg finner disse dataene i dagboken?

Håper på det siste men tviler egentlig på det..

 

Mvh

ostebonden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...