teletubbiekid Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 (endret) Men det er ingen support på den.. Dessuten er det hauger med LUA-viruser til det. Det finnes ikke ETT virus til gmod 10... 8238302[/snapback] LUA-virus? hva er det? edit: Hei... Jeg har lagt in GMOD 9 men åssen er det jeg kjører det? har ikke HL2 men har resten av de... Må jeg bare starte Css ellr hva må jeg gjØre? takker for svar såvidt jeg vet trenger du HL2 for å kjøre gmod9.. Endret 3. juni 2007 av teletubbiekid
NilsiT Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Du må ha innstallert HL2 og CSS (hl2dm?) og så går du inn i gmod inne på steam!
nYkk Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Det funker ikke, eller den kommer ikke opp på steam menyen.. Jaja... får vel bare kjøpe 10'ern da..
espenstreet Skrevet 3. juni 2007 Skrevet 3. juni 2007 Hei... Jeg har lagt in GMOD 9 men åssen er det jeg kjører det? har ikke HL2 men har resten av de... Må jeg bare starte Css ellr hva må jeg gjØre? takker for svar 8769560[/snapback] Du må ha Hl-2 for og spille garrys mod
kentove91 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 er det mulig å få gmod til cs:s ... uten og kjøpe de andre spillene? får på steam kan man kjøpe cs:s og garrys mod i en pakke.... men det står ingenting om at man trenger de andre spillene... som HL2 ovs ovs...?
Submoose Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jada, også er det jo kanskje en sjanse at hvis Valve/Steam/Garry finner ut det, så er det kanskje en liten sjanse for at du kan bli Steam banned. eller?
Petrus89 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 (endret) Trenger man også HL2 hvis man skal kjøpe GMOD 10 fra steam da? Har allerede CS:S. Edit: Takk for svar Endret 5. juni 2007 av Petrus89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå