Gå til innhold

Bindingstilbud fra Telenor


Anbefalte innlegg

Her om dagen fikk jeg en telefon fra telenor. Det var den som sikkert flere her på forumet har fått... Hvis de enten gir deg avslag på ny telefon eller 1000kr av på neste regning så får de deg som kunde et år til. Jeg har ingenting imot binding, så jeg har bestemt meg for å ta tilbudet...

 

Det jeg lurer på er til de som har gjort noe ut av denne telefonene:

 

1. Gjelder avslaget på hvilken som helst telefon fra hvilken som helst butikk, eller er det et lager som Telenor har? Jeg fikk nemlig tilbud om en k610i, og det er sikkert en fin telefon, men jeg har litt mer krav til hva jeg skal ha, så jeg fortalte henne i andre enden det. Hun sa hun skjønte det, men jeg fikk ikke noe mer info hva det kan være...

 

2. Hvis det er fra en bestemt butikk, men ikke fra deres eget lager, har de egentlig rett til det? Kan jeg kjøre på å si at det vil jeg ikke ha, og si at jeg skal ha avslagt fra billigste butikk?

 

Jeg har altså ikke blitt kontaktet igjen i forbindelse med dette, fordi det var før helga med første telefon. Jeg lurer bare på hva jeg har rett til...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle forhandlere (elkjøp/expert etc) som selger mobiltelefoner har som regel mulighet til å gi deg en billigere telefon mot at du binder deg til telenor for 12 månder. Så du kan altså gå til hvilken som helst forhandler og kjøpe en mobiltelefon med bindingstid.

Telenor har i tillegg en egen nettbutikk hvor de selger mobiltelefoner.

 

Så er det bare å sjekke tilbud og finne ut hvor du får den billigst.

Lenke til kommentar
2. Hvis det er fra en bestemt butikk, men ikke fra deres eget lager, har de egentlig rett til det? Kan jeg kjøre på å si at det vil jeg ikke ha, og si at jeg skal ha avslagt fra billigste butikk?

 

Jeg har altså ikke blitt kontaktet igjen i forbindelse med dette, fordi det var før helga med første telefon. Jeg lurer bare på hva jeg har rett til...

8227967[/snapback]

 

Bare for å kværulere litt!

Hvis telenor (eller en hvilken som helst leverandør) skulle ønske å gi deg et tilbud har de vel strengt tatt rett til å begrense tilbudet så mye som måtte passe dem. Om Telenor i dette tilfellet bare ville gi deg tilbudet over telefon fra eget lager så er de vel i sin fulle rett til det!

 

Men som andre har påpekt! Du står faktisk fritt til å handle hvor du måtte ønske. Du kan videreføre ditt abo hos en hvilken som helst Telenor Mobil forhandler!

Lenke til kommentar

Nei det skjønte jeg ikke... :whistle:

 

Men, okei. Det andre spørsmålet var vel unødvendig...

 

Det som er greia er at jeg har fått et tilbud fra telenor om å få en telefon billigere, og det er derfor jeg ikke vil vidreføre i en annen butikk. Jeg lurte bare på om det var noen som hadde fått dette tilbudet før, og kunne si meg om det var en valgfri telefon...

Lenke til kommentar
Nei det skjønte jeg ikke... :whistle:

 

Men, okei. Det andre spørsmålet var vel unødvendig...

 

Det som er greia er at jeg har fått et tilbud fra telenor om å få en telefon billigere, og det er derfor jeg ikke vil vidreføre i en annen butikk. Jeg lurte bare på om det var noen som hadde fått dette tilbudet før, og kunne si meg om det var en valgfri telefon...

8233299[/snapback]

 

Det tilbudet du får fra telenor er det samme som du kan få i en butikk. Det er ikke sikkert at det å takke ja til deres tilbud er mest lønnsomt, men mulig. De tilbyr deg f.eks en tlf med 1500 kr avslag. Dette kan du og få hos en butikk, mot samme vilkår, nemlig bindingstid. :)

 

Utvalget deres er fra www.commit.no og det samme med prisene.

 

Det var hvertfall slik da jeg jobbet der for ein stund siden (jobber ikke der lenger).

Endret av angellwax
Lenke til kommentar
Kan man ikke få et gavekort på 200 (eller 300, husker ikke helt) kr hvis du kjøper telefon og binder deg til Telenor hos en telenorforhandler?

 

Slik var det hvertfall før..

8249040[/snapback]

 

 

Telenor har i stor grad kuttet ut denne ordningen. Har ikke sett slike rabatt-kuponger i butikk på en evighet nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...