Gå til innhold

jeg får ikke Adobe premier pro2 til å virke


Anbefalte innlegg

Hei! jeg skaffet med en ny stasjonær pc for noen uker siden, og denne skulle brukes til bilde/video redigering og spill, men jeg får ikke adobe premiere pro2 til og funke til min pc, har vista home premium, det som er rart er at jeg får premiere elements til og funke på pcen, noen som vet hva som er galt?

 

spes:

e6300 3.15ghz

2gb ram

250gb hdd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

funker fint hos meg, i vista home premium.

Men kanskje du kan beskrive noe nærmere hva som skjer, du skriver bare at det ikke fungerer...

Får du ikke lagt det inn?

Får du ikke startet det etter å ha lagt det inn?

Kommer det noen feilmeldinger?

Har du prøvd å kjøre det i kombabilitets modus eller med å kjøre det som admin? (høyreklikk og "run as admin")

 

Litt nærmere beskrivelse så er det nok flere som svarer, slik du har skrevet er det ikke mulig for oss å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Det som skjer er at det første bilde starter opp, det loade bilde, det varer i et sek så forsvinner det, har prøvd som admin, og kompabilitets modus

8272853[/snapback]

"Det første bildet starter opp?"

Hva snakker du om her? Er det video innspilling fra DV-kamera TIL Premiere eller avspilling av videofiler i programmet? I safall siste; hvilke videofiler. Ikke ALLE videofiler kan spilles av sånn uten videre. F. eks. hvis du prøver å redigere en Microsoft WMV-fil... da sliter du litt.

 

Mer info fra deg er altså nødvendig for å hjelpe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...